Trenutne razmere vplivajo tudi na poštne storitve. Nino Petovar nam je pred dnevi posredoval fotografijo, ki je nastala pred pošto na Pobrežju: »Sramota. Veni je gneča, stojimo v 30-metrski koloni. 80-letne gospe čakajo po eno uro in več. Jaz bom že počakal, kaj pa ubogi starejši ljudje? Takšne kolone so že najmanj dva tedna, zunaj pa vedno večji mraz.«
Sramota. Veni je gneča, stojimo v 30-metrski koloni. 80-letne gospe čakajo po eno uro in več. Jaz bom že počakal, kaj pa ubogi starejši ljudje? Takšne kolone so že najmanj dva tedna, zunaj pa vedno večji mraz.
»Žal izjeme trenutno niso dopustne«
Obrnili smo se na Pošto Slovenije in jih povprašali, ali so morda razmišljali, da bi namenili prednost starejšim in o dodatnih rešitvah, ki bi olajšale čakanje. Pojasnili so nam, da je omenjena situacija posledica ukrepov ob epidemiji COVIDA-19 v državi. »Število strank, ki se lahko sočasno zadržujejo na pošti v prostoru za stranke, je manjše od števila okenc, ki so sočasno odprta oziroma so strankam na voljo. Takoj ob spremembi odloka iz 20 na 30 m² na stranko, smo v Pošti Slovenije sprejeli možne ukrepe za omilitev nastale situacije ter med drugim na pristojne institucije naslovili prošnjo z dodatnimi pojasnili glede dopustnega števila strank v poštnih poslovalnicah ter možnost ohranitve 20 m² na stranko,« so nam dejali in poudarili, da žal izjeme trenutno niso dopustne.
Želijo si razbremeniti čakajoče pred poštami
Hkrati so pričeli izvajati več aktivnosti, da bi čim bolj razbremenili čakajoče pred poštami. »Delovnih časov pošt ne skrajšujemo, kot so to denimo storile nekatere druge institucije. Sodelavci v dostavi si prizadevajo, da čim več pošiljk uspešno vročijo naslovnikom v dostavi, da strankam zaradi tega obisk pošte ni potreben,« pojasnjujejo na Pošti Slovenije. Povedo, da stranke obveščajo, da se v čim večji meri poslužujejo alternativih oblik dostave oziroma sprejema pošiljk, kot so paketomati, paketniki in samopostrežni enoti 24/7.
Našim strankam pa je na voljo tudi spletna aplikacija PS pošlji paket, s pomočjo katere lahko pošiljko za pošiljanje pripravijo kar doma ter jo nato le oddajo v prenos najbližji poštni poslovalnici ali v PS Paketomat.
Trenutno so v dogovorih s poslovnimi partnerji glede vračil paketov prek njihovih izročilnih točk (npr. Petrola), vzpostavili so »hitre točke vračil« na tistih poštah, kjer to dopuščajo okoliščine, intenzivno pa preverjajo tudi izvedbo nekaterih drugih internih in eksternih ukrepov.
Prosijo za razumevanje
»Naši sodelavci na poštah in na terenu si dnevno prizadevajo, da storitve opravijo čim hitreje, hkrati pa stranke vljudno prosimo, da trenutno situacijo zaradi prostorskih omejitev sprejmejo z razumevanjem,« zaključijo.