Pepco bo v prvih treh letih prisotnosti na slovenskem trgu odprl približno 40 trgovin in zaposlil več kot 280 ljudi.
Trgovine Pepco z več kot 30 izdelčnimi skupinami za otroke, ženske in moške
Trgovine Pepco ponujajo več kot 30 izdelčnih skupin, med drugim otroška, ženska in moška oblačila, spodnje perilo, igrače, izdelke za opremo doma, dekorativne izdelke, hišni tekstil in še mnogo več. Približno 60 odstotkov njihovega prodajnega programa predstavljajo oblačila (vključno s čevlji in spodnjim perilom), 40 odstotkov pa ostali izdelki. Izdelki v trgovinah so skrbno izbrani in ponujajo najboljšo izbiro po najbolj ugodnih cenah. Na primer, žensko obleko lahko v trgovini Pepco kupite za 6,99 evrov, žensko torbico za 6,99 evrov, odejo iz mikrovlaken za 4,99 evrov in LED lučko za 4,99 evrov. Redno ponudbo izdelkov bodo vseskozi dopolnjevali z izdelki ob posebnih priložnostih, na primer za veliko noč, božič, poletne počitnice ali ob začetku šolskega leta.
Mariborska trgovina odpira svoja vrata v sredini februarja
“Slovenski trg je za nas zelo pomemben,” je dejan operativni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo Marcin Stako. Pepco v Sloveniji trgovine odpira predvsem v mestih z več kot 10.000 prebivalci, skupno pa bodo zaposlili več kot 280 ljudi. “Vse lokacije Pepco trgovin, smo skrbno izbrali. Trgovine so locirane v mestnih središčih in nakupovalnih centrih. Na teh lokacijah ponujajo dodano vrednost že obstoječim trgovinam, kar dodatno pritegne kupce. Ta koncept dobro deluje v več naših državah, kjer imamo trgovine, zato sem prepričan, da bo tako tudi v Sloveniji.” pa je dejal operativni direktor za Hrvaško in Slovenijo Tomislav Bekavac. Trgovina v Mariboru bo svoja vrata odprla 15. februarja, v neposredni bližini nakupovalnega središča Qlandia, kjer se nahajajo trgovine Hofer, Eurospin in ostale.
Pepco ponuja vse od oblačil do dodatkov za dom
Pepco je evropska trgovska veriga, ki kupcem ponuja raznolik nabor izdelkov – od oblačil za celo družino do opreme za dom po ugodnih cenah. Danes ima več kot tisoč trgovin na Češkem, Madžarskem, Poljskem, Slovaškem, v Romuniji in na Hrvaškem. Začetki blagovne znamke segajo v leto 2004, od takrat pa so se na podlagi pozitivnega odziva in zanimanja s strani kupcev pospešeno širili, predvsem v Srednji in Zahodni Evropi. Veriga Pepco zaposluje več kot 11.000 ljudi, v enem mesecu pa v svojih trgovinah po Evropo skupno beležijo skoraj za 11 milijonov nakupov.
Podjetje PEPCO je za svoje poslovanje prejelo že več nagrad, in sicer: Forbes’s Diamond, Good Brand, Quality Service Award, Shopping Center Forum Retailers` Award, Discount of The Year 2016 in Best CEE Retailer of the Year 2017.