Včeraj smo poročali, da se je na nas obrnila bralka, ki je povedala, da so se s prijatelji odločili za nakup kart v predprodaji, nato pa je bil dogodek odpovedan, pojasnil pa naj ne bi prejela. Kontaktirala je organizatorja RJ INTERNATIONAL MUSIC & TALENT AGENCY d.o.o., odgovora ni prejela, čeprav je videla,  da so na Facebooku njeno sporočilo prebrali. Večkrat jih je klicala tudi na mobilno številko, a se nihče ni oglasil. Želela je pojasnilo za situacijo  in se seznaniti ali bo denar povrnjen. »Ali pa vsaj opravičilo, saj se ne gre za malo število vstopnic.«

Tudi na Štuku so prejeli kar nekaj pritožb, pojasnili so nam, da so šele preko obiskovalcev izvedeli, da je bil dogodek umaknjen in smo nemudoma sprožili poizvedovanje ozadij. Obiskovalcem so se opravičili in poudarili, da Štuk razen z oddajo prostora za ta dogodek nima ničesar.  V zvezi z dogodkom smo se obrili tudi na organizatorja dogodka.

Zavračajo očitke

Organizatorji so zavrnili očitke, da ne bi podali nobene informacije o odpovedi dogodka: »Da glede odpovedi dogodka ni bilo podano nobeno obvestilo nikakor ne drži, saj je bilo obvestilo iz naše strani oddano dne 27.1.2020 preko Facebook strani. Na očitke, da na telefonske klice ne odgovarjamo, lahko povem zgolj to, da smo še vsak telefonski klic do sedaj obravnavali korektno in v doglednem časovnem okvirju.«

Pojasnili so tudi, da na sporočila preko socialnih medijev žal ne moremo odgovoriti isto sekundo zaradi ostalih obveznosti. »Vendar smo do danes, vključno z vami, vse osebe informirali in obvestili glede vsega.«

Karte so bile kupljene preko Eventim kar pomeni, da se v skladu z splošnimi pogoji poslovanja podjetja Eventim kupnina brez kakršnihkoli težav vrne na prodajnih mestih, kar smo tudi obvestili.