Pri Volkswagnu so uradno najavili, da bo prvi skupni model, ki ga bodo ponudili kupcem, naslednik Amaroka in bo zgrajen na platformi novega Forda Rangerja.

V letu 2018 sta obe podjetji skupaj prodali okoli 1,2 milijona lahkih gospodarskih vozil. Po mnenju VW bi takšno zavezništvo predstavljalo največje sodelovanje industrije v tem segmentu. Predvidevajo, da se bo povpraševanje po vozilih segmenta pickup in lahkih dostavnikih povečalo po vsem svetu.

Skupni cilj pri gradnji lahkih gospodarskih vozil je zmanjšanje stroškov in povečanje učinkovitosti pri razvoju in proizvodnji prihodnjih vozil. Kot je dejal predsednik uprave VW, sta proizvajalca v tem segmentu premajhna, da bi ločeno ”igrala” globalno vlogo. Kljub sodelovanju, naj bi koncerna predstavila različne modele, ki bodo oblikovno ostali zvesti jedru znamke.

Ford, kot drugi največji proizvajalec v ZDA, je močan na domačem trgu, medtem ko Volkswagen prednjači v Evropi in na Kitajskem. Pri Fordu želijo izboljšati svoje poslovanje v Evropi. Volkswagen bi z močjo Forda na domačih tleh pridobil v ZDA, obratno bi imeli Američani koristi od moči VW v Evropi, še poroča Auto Express.