Sprinter je bil pred skoraj triindvajsetimi leti eden od utemeljiteljev večjih dostavnih vozil in sčasoma mu je sledilo vedno več tekmecev. Po sodelovanju s Volkswagnom v obdobju druge generacije, zdaj tudi na slovenski trg prihaja novi Sprinter, ki je izdatno oborožen s sodobnimi tehnološkimi pripomočki, bolj uveljavljenimi med osebnimi avtomobili.

Multimedijski sistem omogoča popoln nadzor vozila

Kupci si lahko med drugim omislijo nov multimedijski sistem, ki omogoča popoln nadzor vozila, vključno s podatki o lokaciji, količini razpoložljivega goriva, predvidenih servisnih intervalih in podobno. Poleg tega je tretja generacija najbolje prodajanega dostavnika v svojem razredu v Evropi, lahko oborožen še s številnimi drugimi asistenčnimi sistemi za varnejšo in udobnejšo vožnjo. Med njimi so na primer asistenčni sistem za pomoč pri parkiranju, opozorilnik za preprečevanje naleta, aktivni radarski tempomat, sistem za zaznavanje vozil v mrtvih kotih, samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi in tako naprej. V bolje opremljenih različicah je armaturna plošča digitalizirana in spominja na Mercedes-Benzove osebne avtomobile in v tem slogu je tudi komunikacijski sistem z možnostjo glasovnega upravljanja in nastavljanja različnih voznih profilov.

Pogon sedaj možen tudi spredaj

Doslej je bil Sprinter na voljo samo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, pri novi generaciji je pogon lahko tudi spredaj. V tem primeru za prenos navora skrbita šeststopenjski ročni ali devetstopenjski samodejni menjalnik. Z zadnjim pogonom bodo na voljo različice do 5,5 in s sprednjim do 4,1 tone, štirikolesni pogon, ki bo na voljo čez nekaj mesecev, je v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. V začetku prodaje sta na slovenskem trgu na voljo dve izvedbi 2,1-litrskega štirivaljnika z zmogljivostjo 84 kW/115 KM, in 105 kW/143 KM, kasneje bosta še s 120 kW/163 KM ter s 130 kW/177 KM. Najmočnejši bo 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik, ki razvije 140 kW/190 KM. Sprinter bo poslej tudi stroškovno prijaznejši do uporabnikov, saj so servisni intervali so raztegnjeni na 60.000 kilometrov ali dve leti.

Osnovna cena izvedbe s šasijo je 19.600 evrih, 20.800 evrov stane najcenejša različica z odprtim in tisočaka več z zaprtim tovornim prostorom. Glede na lastnosti in široko izbiro različic, so pri uvozniku Autocommercu prepričani, da se bo Sprinter ponovno boril za razredni prodajni vrh.