19°C

Tretja generacija v velikem slogu

11.07.2018 ob 14:43
Mercedes-Benz Sprinter je pripravljen na nove izzive, ki čakajo razred lahkih gospodarskih vozil

Sprinter je bil pred skoraj triindvajsetimi leti eden od utemeljiteljev večjih dostavnih vozil in sčasoma mu je sledilo vedno več tekmecev. Po sodelovanju s Volkswagnom v obdobju druge generacije, zdaj tudi na slovenski trg prihaja novi Sprinter, ki je izdatno oborožen s sodobnimi tehnološkimi pripomočki, bolj uveljavljenimi med osebnimi avtomobili.

Multimedijski sistem omogoča popoln nadzor vozila

Kupci si lahko med drugim omislijo nov multimedijski sistem, ki omogoča popoln nadzor vozila, vključno s podatki o lokaciji, količini razpoložljivega goriva, predvidenih servisnih intervalih in podobno. Poleg tega je tretja generacija najbolje prodajanega dostavnika v svojem razredu v Evropi, lahko oborožen še s številnimi drugimi asistenčnimi sistemi za varnejšo in udobnejšo vožnjo. Med njimi so na primer asistenčni sistem za pomoč pri parkiranju, opozorilnik za preprečevanje naleta, aktivni radarski tempomat, sistem za zaznavanje vozil v mrtvih kotih, samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi in tako naprej. V bolje opremljenih različicah je armaturna plošča digitalizirana in spominja na Mercedes-Benzove osebne avtomobile in v tem slogu je tudi komunikacijski sistem z možnostjo glasovnega upravljanja in nastavljanja različnih voznih profilov.

Pogon sedaj možen tudi spredaj

Doslej je bil Sprinter na voljo samo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, pri novi generaciji je pogon lahko tudi spredaj. V tem primeru za prenos navora skrbita šeststopenjski ročni ali devetstopenjski samodejni menjalnik. Z zadnjim pogonom bodo na voljo različice do 5,5 in s sprednjim do 4,1 tone, štirikolesni pogon, ki bo na voljo čez nekaj mesecev, je v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. V začetku prodaje sta na slovenskem trgu na voljo dve izvedbi 2,1-litrskega štirivaljnika z zmogljivostjo 84 kW/115 KM, in 105 kW/143 KM, kasneje bosta še s 120 kW/163 KM ter s 130 kW/177 KM. Najmočnejši bo 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik, ki razvije 140 kW/190 KM. Sprinter bo poslej tudi stroškovno prijaznejši do uporabnikov, saj so servisni intervali so raztegnjeni na 60.000 kilometrov ali dve leti.

Osnovna cena izvedbe s šasijo je 19.600 evrih, 20.800 evrov stane najcenejša različica z odprtim in tisočaka več z zaprtim tovornim prostorom. Glede na lastnosti in široko izbiro različic, so pri uvozniku Autocommercu prepričani, da se bo Sprinter ponovno boril za razredni prodajni vrh.

Morda vas zanima tudi?

Top tedna

Ganljiva izpoved: "Ko bo zmanjkalo denarja za hrano mojih deklic, ju pošljite pred vrata"

Medtem ko se stranke ne morejo dogovoriti o razdelitvi stolčkov, nimajo nekateri otroci kaj za pod ...

S 1. septembrom bodo trgovine zaprte na vse praznike

Sindikat delavcev trgovine Slovenije in Svet gorenjskih sindikatov ter Trgovinska zbornica Slovenije...

Tako nenavadna vprašanja ljudje vpisujejo v Google

Zakaj se moj oče oblači v obleke? Kakšna je razlika med svinjo in svinjino? Kaj je prav - Irak al...

Najbolj brano

S prevozi želel v Ljubljano, na železniški pa so ga pričakali policisti

V Ljubljani ga je čakal sestanek, namesto tega je imel opraviti s policisti.

FOTO in VIDEO: Ribičijo je zajel požar, več gasilcev na delu

V poznih večernih urah so ognjeni zublji zajeli Ribičijo.

FOTO: To je ostalo od znanega mariborskega lokala

Po dosedanjih informacijah je škode za okoli pol milijona evrov.

Zadnje novice

Razplet zgodbe dveh deklic, ki je zaokrožila po spletu: "Dva para otroških oči sijeta s posebnim žarom"

Poročali smo o zapisu Mariborčanke, ki je ganil Slovenijo.

V Mariboru štipendije za nadarjene dijake in študente

Od današnje dne sta na spletni strani MO Maribor objavljena dva razpisa za štipendiranje dijakov i...

Nepremičnine nekdanjega MTT Tekstila v Mariboru še vedno brez kupca

Nov poskus prodaje nepremičnin nekdanjega mariborskega tekstilnega podjetja MTT Tekstil v Melju n...