17°C

Tretja generacija v velikem slogu

11.07.2018 ob 14:43
Mercedes-Benz Sprinter je pripravljen na nove izzive, ki čakajo razred lahkih gospodarskih vozil

Sprinter je bil pred skoraj triindvajsetimi leti eden od utemeljiteljev večjih dostavnih vozil in sčasoma mu je sledilo vedno več tekmecev. Po sodelovanju s Volkswagnom v obdobju druge generacije, zdaj tudi na slovenski trg prihaja novi Sprinter, ki je izdatno oborožen s sodobnimi tehnološkimi pripomočki, bolj uveljavljenimi med osebnimi avtomobili.

Multimedijski sistem omogoča popoln nadzor vozila

Kupci si lahko med drugim omislijo nov multimedijski sistem, ki omogoča popoln nadzor vozila, vključno s podatki o lokaciji, količini razpoložljivega goriva, predvidenih servisnih intervalih in podobno. Poleg tega je tretja generacija najbolje prodajanega dostavnika v svojem razredu v Evropi, lahko oborožen še s številnimi drugimi asistenčnimi sistemi za varnejšo in udobnejšo vožnjo. Med njimi so na primer asistenčni sistem za pomoč pri parkiranju, opozorilnik za preprečevanje naleta, aktivni radarski tempomat, sistem za zaznavanje vozil v mrtvih kotih, samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi lučmi in tako naprej. V bolje opremljenih različicah je armaturna plošča digitalizirana in spominja na Mercedes-Benzove osebne avtomobile in v tem slogu je tudi komunikacijski sistem z možnostjo glasovnega upravljanja in nastavljanja različnih voznih profilov.

Pogon sedaj možen tudi spredaj

Doslej je bil Sprinter na voljo samo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom, pri novi generaciji je pogon lahko tudi spredaj. V tem primeru za prenos navora skrbita šeststopenjski ročni ali devetstopenjski samodejni menjalnik. Z zadnjim pogonom bodo na voljo različice do 5,5 in s sprednjim do 4,1 tone, štirikolesni pogon, ki bo na voljo čez nekaj mesecev, je v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. V začetku prodaje sta na slovenskem trgu na voljo dve izvedbi 2,1-litrskega štirivaljnika z zmogljivostjo 84 kW/115 KM, in 105 kW/143 KM, kasneje bosta še s 120 kW/163 KM ter s 130 kW/177 KM. Najmočnejši bo 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik, ki razvije 140 kW/190 KM. Sprinter bo poslej tudi stroškovno prijaznejši do uporabnikov, saj so servisni intervali so raztegnjeni na 60.000 kilometrov ali dve leti.

Osnovna cena izvedbe s šasijo je 19.600 evrih, 20.800 evrov stane najcenejša različica z odprtim in tisočaka več z zaprtim tovornim prostorom. Glede na lastnosti in široko izbiro različic, so pri uvozniku Autocommercu prepričani, da se bo Sprinter ponovno boril za razredni prodajni vrh.

Morda vas zanima tudi?

Top tedna

Zbirala denar za operacijo deklice, nato pa izginila

Šestletna Maša iz Pesnice pri Mariboru bi se morala prihodnji teden odpraviti na operacijo v ZDA, ...

FOTO in VIDEO: Andrej Šiško prepeljan v UKC Maribor

Šiško je osumljen kaznivega dejanja ščuvanja k nasilni spremembi ustavne ureditve v zvezi s kaz...

Eden največjih štajerskih delodajalcev povečuje prodajo in število zaposlenih

Družba za letos načrtuje dodatno rast prodaje v višini 63 milijonov evrov, njihovi najpomembnejš...

Najbolj brano

S prevozi želel v Ljubljano, na železniški pa so ga pričakali policisti

V Ljubljani ga je čakal sestanek, namesto tega je imel opraviti s policisti.

FOTO in VIDEO: Ribičijo je zajel požar, več gasilcev na delu

V poznih večernih urah so ognjeni zublji zajeli Ribičijo.

FOTO: To je ostalo od znanega mariborskega lokala

Po dosedanjih informacijah je škode za okoli pol milijona evrov.

Zadnje novice

Eno najuspešnejših mariborskih podjetij zaposluje za nedoločen čas

Letna nagrada za uspešnost, stimulativno plačilo, možnost karierne in osebne rasti in delo za ned...

Pričela se je celovita prenova Lackove ceste

Včeraj so se pričela dela na Lackovi cesti od Pohorske ceste do Bezjakove ulice. Trenutno je zara...

Ta delovna mesta so najbolj podvržena depresiji

Nekatere službe so bolj depresivne od ostalih in tisti, ki jih opravljajo imajo pogosteje z duševn...