Francoski Citroen z dosedanjim kombilimuzinskim C4 in ekstravagantnim Catusom ni dosegel preboja med vodilne avtomobilske znamke v spodnjem srednjem razredu, zato so oba poslali v pokoj. Namesto njiju sredi pomladi tudi na slovenske ceste prihaja novi C4 Cactus, ki se nekoliko spogleduje z modernimi in sila popularnimi urbanimi križanci, a hkrati ohranja kombilimuzinsko držo. Zato so njegovi tekmeci predvsem Volkswagen Golf, Peugeot 308, Opel Astra in Ford Focus.

4,17 metra dolgi novinec, ki ima v zadku 358-litrski (in na 1710 litrov povečljiv) prtljažnik, je v primerjavi s predhodnikom kar precej spremenjen, med drugim so mu odvzeli mehke plastične obrobe na vratih, v notranjosti pa spominja na manjšega sorodnika C3 Aircross.  Bencinski del motorne palete je omejen na tri 1,2-litrske bencinske trivaljnike s prisilnim polnjenjem in z zmogljivostjo 60, 81 in 96 kilovatov (82, 110 in 130 KM), a se najšibkejši že skoraj umika.  Pristaši dizelskih motorjev se lahko odločijo 1,6-litrski štirivaljnik s 74 kilovati (100 KM). Šeststopenjski samodejni menjalnik je vedno samo v kombinaciji s srednjim bencinskim motorjem, imel pa ga bo tudi prihajajoči močnješi turbodizel z 88 kilovati (120 KM).

Najnovejši Citroenov model prinaša s seboj kar nekaj zanimivih novosti, med drugim namreč vzmetenje s po dvema dodanima hidravlična omejevalnikoma na posameznih vzmeteh, ki delujeta v odvisnosti od sile udarcev s sceste in naj bi potnikom vzbudila občutek ‘lebdenja na leteči preprogi’, kot nov sistem vzneseno ocenjujejo pri Citroenu. Dodatno k potniškemu udobju pripomorejo še sedeži z jedrom iz posebne pene, kot se spodobi pa je C4 cactus lahko opremljen tudi s številnimi asistenčnimi sistemi za varnost in  udobje.  Najcenejša bencinska različica je naprodaj za 13.700 evrov, dizelska za dva tisočaka več, a je končni znesek s Citroenovim financiranjem lahko pet stotakov nižji. Pri uvozniku računajo, da bo novinec letos privabil 400 kupcev.