Že na prvi pogled je poseben, morda celo bolj kot je to od Peugeota pričakovati. Pravzaprav bi lahko zanj dejal, da je celo nekoliko izzivalen, četudi sem kakšno izmed oblikovalskih posebnosti že videl …, zadnji led žarometi v 3D grafiki nedvomno spominjajo na zadnjo generacijo Fordovega Mustanga.
Je pa limuzinska zasnova dobro prikrita s položno postavljenim zadnjim steklom, prav tako relativno položno postavljen je tudi stebriček A, kar je občutit pri vstopanju v avtomobil, preden sem zapeljal nekaj kilometrov po cestah prestolnice, kjer je bila novinarska predstavitev tega avtomobila. Ni potrebno prevoziti razdalje od Maribora do Berlina, da bi ugotovil nekoliko utesnjen občutek za volanom z leve in predvsem desne strani, pač zaradi široko postavljenega podaljška osrednje konzole, ki je sicer sodobno oblikovana. Kot tudi oba digitalna zaslona postavljena na osrednji konzoli in pred voznikom na instrumentni plošči. Volanski obroč je peugeotovsko majhnega premera, seveda prirezan, za doplačilo je nad glavo lahko postavljena steklena panoramska streha (doplačilo 1.000 evrov), ki se odpira navzven, saj prostora nad glavami potnikov pač ni v izobilju, in se samodejno zapira pri hitrosti 90 km/h. Sicer pa je novinec osem centimetrov krajši in meri 475 cm, celo šest nižji, pa vendar tri centimetre širši. Tudi na račun krajših previsov, ki so bili pri predhodniku izraziti, če ne že preveliki. Zaradi nove platforme pa je tudi do 70 kg lažji, v prtljažnik pa gre za 487 litrov prtljage.
Novi Peugeot 508 je opremljen s posamičnim vpetjem koles spredaj in zadaj, a če voznik želi tudi prilagodljivo podvozje, natančneje le zadnje blaženja, bo moral pri paketu GT Line dodatno odšteti 900 evrov. Pri slednjem paketu opreme je potrebno 1.200 evrov doplačati tudi za sistem Night Vision, radarski sistem prepoznavanja objektov pred vozilom ponoči. Vstopni paket Active pa šteje tempomat, nadzor voznega pasu, samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje prometnih znakov, osempalčni osrednji zaslon, …
Bencinski štirivaljnik prostornine 1,6 litra je v obeh različica (133 kW/180 KM in 165kW/225 KM) na voljo zgolj s sodobnim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Najšibkejši dizel prostornine 1,5 litra (96 kW/130 KM) je edini tudi s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Slednji skrbi za prenos tudi pri dvolitrskem turbodizlu (117 kW/160 KM in 133 kW/180 KM) ne glede na izbrano različico.
Vstopna cena za bencinski motor znaša 28.400 evrov in se nadaljuje vse do 37.300 evrov za GT opremo in močnejšo različico motorja. Peugeot 508 z najšibkejšim dizlom in ročnim menjalnikom se prične pri 25.900 evrih in se nadaljuje vse do 36.900 evrov za opremo GT in dvolitrski BlueHdi 180 motor. Do konca leta želijo pri nas prodati okoli 150 508-ic v limuzinski različici in še dodatnih sto v kombijevski podobi, ki bo pripeljala predvidoma v juniju.