Gre za poltovornjaka oziroma pick up model, ki pa je narejen na platformi MQB in je tako soroden z kompaktnim SUV modelom Tiguan.
Gre za svetovno premiero novega vozila, ki bo umeščeno pod večjega in bolj terensko zmogljivega Amaroka, hkrati pa bo tudi ta model uporabljal štirikolesni pogon. Seveda preprostejši, takšen, kot ga poznamo iz ostalih modelov, torej z večploščno sklopko pred zadnjim diferencialom. Kljub temu, da bo dimenzijsko skromnejši, bo prostorsko bolj prilagodljiv.
Za pogon bo predvidoma skrbel 1,4 litrski TSI motor, ki bo zmogel 110 kW (150 KM), v njem pa bo zgoreval etanol ali mešanica etanola in bencina E22. Za prenos moči je predviden šest stopenjski samodejni menjalnik in stalni štirikolesni pogon 4Motion. Hkrati pa bo na voljo tudi dvolitrski TDI motor s 110 kW (150 KM). Pri Volkswagnu so vsaj za študijo predstavili tudi zanimivo rešitev dodatnega prostora – štirivratno kabino je mogoče namreč z nekaj potezami preprosto podaljšati v področje tovornega prostora. Pri Volkswagnu trdijo, da bi naj nov model prišel na trg v bližnji prihodnosti in to v skoraj nespremenjeni obliki, sprva seveda v Braziliji, kjer ga bodo tudi izdelovali.