Resen udarec za Zvezo avtomobilske industrije (izvirno VDA), ki na vsaki dve leti na frankfurtskem sejmišču organizira salon.
Po poročanju nemškega Auto Bilda so se za letošnjo udeležbo opravičili Renault, Dacia, Nissan, Toyota, Mazda, Mitsubishi, Volvo, Rolls-Royce, Aston Martin, p. Tudi Peugeot, Citroen in DS Automobiles bodo uporabili ”druge kanale za komunikacijo”, kot je dejal tiskovni predstavnik PSA. Medtem ko bo blagovna znamka Opel zastopana na letošnjem salonu.

BMW je že napovedal, da bo krepko zmanjšal svoj razstavni prostor na IAA in bo namesto dozdajšnjih 11.000 najel le 3.000 kvadratnih metrov. Do sedaj je BMW imel v najemu celotno razstavno dvorano 11 (odprta leta 2009). Tudi koncerni kot BMW vedno bolj uporabljajo nove predstavitvene možnosti, lastne dogodke ali digitalne kampanje, ki so bolj prilagojene in cenejše.

Rolls Royce se je odločil, da bo raje obiskal mondeno avtomobilsko razstavo ”Mallorca Classics Week” v Port Adrianu. Tam so že predstavili model Phantom VIII. in ga tako neposredno ponudili svojim ”bogatim” kupcem.

Tudi pri Toyoti želijo varčevati. Pred tedni je moral japonski proizvajalec za četrtino znižati napoved za čisti dobiček na letni ravni.

Volvo in Mitsubishi sta se odločila svoje novosti pokazati na samo enem salonu na vsaki celini, v tem primeru bo to Ženevski avtomobilski salon.

Drugi proizvajalci, kot Nissan in Infiniti se vse pogosteje predstavljajo na sejmih elektronike, kot je CES v Las Vegasu in Cebit v Hannovru.
Elektrifikacija, avtonomna vožnja in umetna inteligenca ne ustrezajo več tradicionalni podobi avtomobilskih salonov. Ne samo, da na sejmih elektronike lahko oblikujejo sodoben imidž, ampak se bolje povezujejo tudi s strokovnjaki za elektroniko.

Tesla, Fiat, Alfa Romeo, Jeep ter Infiniti so manjkali leta 2017, odločitve o tem, ali bodo prišli letos, še niso sprejeli.