Kot se za končano ‘življenjsko’ pot nekega modela spodobi, se ta še zadnjič pokaže v najboljši možni podobi. Seveda to pri Corvetti ne pomeni, da bodo model prenehali izdelovati. Pri Chevroletu so se namreč odločili, da bodo pri novem modelu nekoliko spremenili koncept namestitve motorja. Doslej je bil nameščen spredaj, pri naslednji generaciji te ameriške športne ikone pa bo pomaknjen bolj proti sredi vozila, se pravi, da bo nameščen sredinsko spredaj, kar se bo nedvomno poznalo pri uravnoteženosti avtomobila in posledično pri precej boljših voznih lastnostih.

Kot osnova za najzmogljivejšo Corvetto vseh časov je služila Z06. V zadnjo izdajo C7 s spredaj nameščenim motorjem, ki bo uradno predstavljena na prihajajočem avtomobilskem salonu v Los Angelesu so tako vgradil kompresorski 6,2-litrski LT5 V8, ki zmore v tej najmočnejši različici s kratico ZR1 564 kilovatov (766 KM) in neverjetnih 969 Njutonmetrov navora. To so inženirji dosegli med drugim tudi z boljšim sistemom hlajenja zraka za potrebe kompresorja in novo motorno elektroniko.

Že na prvi pogled deluje zelo agresivno s precej povečanimi odprtinami za dovod zraka (za potrebe kompresorskega V8 in za skupno kar 13 hladilnikov) , prednjim spojlerjem, karbonskim pokrovom motorja z odprtinami za hlajenje motorja in orjaškim zadnjim spojlerjem. Slednji bo na voljo v dveh izvedbah. V osnovni bo ustvarjal za kar 70 odstotkov več potisne sile kot pri izvedbi Z06. Čeprav so pri Chevroletu zelo skrivnostni o zmogljivostih, naj bi ZR1 zmogel več kot 340 km/h končne hitrosti. V drugi izvedbi ‘ZTK Preformance Package’ pa je spojler dvostopenjsko nastavljiv in primeren za vožnjo po dirkališčih. Pri tem mu pomaga tudi nekoliko izboljšan računaniški nadzor podvozja ‘Magnetic Ride Control’. Novo zadnje krilo ustvarja za 60 odstotkov več potisne sile kot pri modelu Z06. Moč se prenaša na zadnji kolesni par preko sedem stopenjskega ročnega, ali novega osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Za zaviranje skrbijo šestbatne zavorne čeljusti spredaj in štiribatne zadaj. Te grizejo v karbonsko keramične zavorne diske spredaj in zadaj.

In kot se za takšno izvedbo spodobi, bo tudi barva zunanjosti posebna, saj bo to oranžna, natančneje ‘Sebring Orange’. ZR1 bo v ZDA na voljo spomladi prihodnje leto, cena pa naj bi znašala 130 ameriških tisočakov.