Tri najboljše študentske ekipe so predstavile svoje rešitve izziva podjetja Energija plus, komisija pa je za najboljšo izbrala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – vsi študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.
Skupno sprejeli 12 marketinških rešitev
V tokratni izvedbi Marketinške dirke je sodelovalo 42 študentov iz štirih slovenskih visokošolskih zavodov: Ekonomsko-poslovne fakultete UM, Ekonomske fakultete UL, Fakultete za družbene vede UL in fakultete Gea College. Na izziv mariborskega podjetja Energija plus so odgovorili s skupno 12 marketinškimi rešitvami, med katerimi je komisija v prvem krogu ocenjevanja izbrala tri, ki so se uvrstile v finale. Tri najboljše ekipe so tako 23. aprila 2019 svoje rešitve zagovarjale pred štiričlansko komisijo v zasedbi: izr. prof. dr. Aleksandra Pisnik, izr. prof. Borut Milfelner (oba Ekonomsko-poslovna fakulteta UM), Natalia Varl in Melani Gjergjek (obe Energija plus).
Zmaga v roke ekipi Dirkači
S celovitostjo, inovativnostjo in sistematičnim pristopom k reševanju izziva je komisijo najbolj prepričala rešitev ekipe Dirkači, ki jo sestavljajo Iris Nuhanović, Vesna Letnar, Kaja Iglič in Elvis Rusjan – študenti različnih usmeritev Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Zmago so pospremili z besedami: »Tekmovanja Marketinška dirka 2019 smo se udeležili, ker smo v tem videli izziv. Želeli smo združiti naše znanje različnih ekonomskih področij in rešiti »težavo«, s katero se srečuje podjetje. Zmaga nam predstavlja zelo dobre reference pri iskanju zaposlitve. Predvsem pa nepozabno izkušnjo, ki bi jo priporočali vsem!«.
Za zmago dobili 2.000 evrov
Za zmago jim podjetje Energija Plus poklanja 2.000 €, promocijske nagrade pa so prejeli tudi člani drugo- in tretjeuvrščene ekipe. Zbrane rešitve ponujajo drugačen, inovativen in neobremenjen pristop k reševanju marketinških izzivov. Sodelovanje pa vsem udeleženim odlično priložnost za povezovanje. »Povezovanje študentov s prakso prinaša pozitivne učinke tako mladim kot podjetjem in tega se dobro zavedamo tudi v Energiji plus. Že vrsto let se na različne načine povezujemo z mladimi,« je dejala Natalia Varl, direktorica področja prodaje. »Veseli nas, da smo našli skupni izziv tudi z Ekonomsko-poslovno fakulteto, s katero smo tudi v preteklosti že izpeljali nekaj projektov. S podobnimi projekti bomo zagotovo nadaljevali tudi v prihodnje, saj tako izpolnjujemo poslanstvo našega podjetja.«
Tovrstni projekti pomembni za študente
Ob zaključku Marketinške dirke 2019 pomemben poudarek temu aspektu tovrstnih projektov daje tudi izr. prof. Borut Milfelner, predstojnik Katedre za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete: »Z Marketinško dirko izpolnjujemo naše poslanstvo vključevanja znanja iz gospodarstva v študijski in obštudijski proces. Ponosni smo na to, da tudi podjetja vsako leto prepoznajo pomembnost tovrstnega prenašanja znanja na študente in fakulteto. Zahvala gre predvsem našemu partnerju, Energiji Plus, ki je v letošnjem letu pripravila inovativen in zanimiv izziv, ki je študentom omogočil, da so poglobljeno spoznali izzive, ki jih prinaša delo v praksi.«