Mladi zvezdnik bo s takšno potezo omogočil rast podjetja Šiviljstvo Mar, hkrati pa je ustanovil fundacijo, s katero bo pomagal otrokom. Od vsakega prodanega kosa, bo del izkupička namenil v dobrodelne namene.

Dončič omogočil nove zaposlitve

Podjetje v Lenartu se je pred desetletjem znašlo v krizi, a danes kljub temu zaposlujejo že 40 ljudi. Zgodba o uspehu pa se bo le še potencirala, saj v šiviljstvu že načrtujejo zaposlitve dodatnega kadra. Nejc Markuš iz Šiviljstva Mar pravi, da so sedaj izdelali testno kolekcijo 500 majic in 300 puloverjev za Dončićevo znamko LD7, ki bo uspehe žela po vsem svetu: »Trenutno smo že v dogovorih za nova naročila, za novo serijo z novimi modeli, ki bodo pretežno obarvani z otroško kolekcijo. Delamo tudi na produktih za šolarje in seveda tudi novo kolekcijo za odrasle – poleg majic in puloverjev, bomo verjetno začeli izdelovati tudi hlače. Naredili bomo celotno kolekcijo za prosti čas.«

Morda bodo šivali tudi po deset tisoč produktov

Za lenarško podjetje je tovrstno sodelovanje nek novi začetek, za katerega so prepričani, da se bo razvijal v pozitivno smer: »Luka Dončić je zelo slaven v Ameriki in po celem svetu. Že Amerika je velik trg, mi si najbrž tega sploh ne znamo predstavljati. Sedaj je bila narejena šele prva serija, ker še tudi sami pri znamki LD7 ne vedo, v kakšne razsežnosti se bo vse skupaj razvilo – morda v tisoče ali celo deset-tisoče produktov,« pravi Markuš. V naslednjem tednu imajo sestanek na katerem se bodo dogovorili o nadaljnjem sodelovanju, v roku meseca dni pa bodo tudi znane količine, koliko bodo mesečno morali sešiti.

Popolnoma slovenski izdelek

Luka Dončić je za svojo znamko izbral slovensko podjetje, saj želi da bodo produkti, ki jih bo lansiral na tržišče v celoti slovenski. Markuš pravi, da je Šiviljstvo Mar še eno redkih tekstilnih podjetij v Sloveniji, kjer šivajo sami: »Pri LD7 so striktno želeli imeti izdelke, ki bodo v celoti narejeni v Sloveniji – da ne bo Made in China ali Made in Vietnam, hoteli so, da na izdelku piše Made in Slovenia. Tudi material, ki ga dobavljamo je slovenski, od slovenskega proizvajalca. Res je, da kitajskim cenam ne moremo konkurirati, ampak je to povsem drugačna kvaliteta.« Lastnik podjetja je dodal še, da je lepo, da se nekdo tako uspešen, kot je Luka, spomni, da bi tudi na tak način promoviral svojo državo.