Letališče Edvarda Rusjana Maribor po prenovi še vedno ni zaživelo tako kot bi si na mariborskem letališču želeli. V zadnjih letih se število potnikov in letov povečuje, vendar na letališču še vseeno ponujajo premalo. Glavni vzrok za to, da letališče ne zaživi tako kot bi moralo bi naj bil v premalo podpore lastnikov in širše lokalne skupnosti.
 
V dveh letih 14.000 potnikov več
Na Letališče Edvarda Rusjana Maribor se število prepeljanih potnikov v zadnjih letih povečuje. Leta 2012 jih je bilo 3.900, lansko leto jih je bilo 18.000. V poletni sezoni letos načrtujejo tri letalske prevoznike: „Trudimo se, da se bo ta številka letos še povzpela. Naše letališče ima v poletni sezoni načrtovane čarterske polete v različne destinacije.  Za letos so napovedani prevozniki: Adria Airways, Freebird in Aegean,« razlagajo na mariborskem letališču, kjer imajo za prihodnje planirane tudi nove ponudnike, ki jih zaenkrat še ne želijo izdati.  Po neuradnih podatkih bi naj na letališče kmalu prišel nov ponudnik, ki bi naj ponujal posebne lete v Egipt. Tudi tega na letališču niso želeli komentirati.   
 
Premalo podpore lastnikov
Za primerjavo, v največjem slovenskem letališču – Aerodromu Ljubljana (Letališče Jožeta Pučnika) trenutno zagotavljajo sedem letalskih prevoznikov (Adria, Airserbia, Airfrance, Montenegro Airlines, Easyjet, Turkish Airlines, Wizz Air in Finnair) na dvajset evropskih destinacij z več kot 200 neposrednimi leti tedensko. Na mariborskem letališču imajo tako še veliko rezerv če se želijo vsaj malo približati Ljubljanskemu. Na vprašanje, kaj morajo narediti, da letališče oživi pa na kratko odgovarjajo: »Predvsem se moramo vsi zavedati, da lahko letališče zaživi samo z dovolj podpore lastnikov in  širše lokalne skupnosti.« Na mariborskem letališču sicer še vedno oddajajo poslovne prostore, ki pa bi naj bili v glavnem že zasedeni.