Vlada je včeraj, 29. maja, dokončno potrdila projekt gradnje cestnega podvoza pod železniško progo na Ljubljanski ulici v Mariboru dokončno uvrstil v načrt razvojnih programov do leta 2021. Kot so sporočili iz vlade, se bodo dela na terenu začela letos in bodo potekala v štirih fazah, zaključek pa je predviden v zadnji tretjini leta 2019.
Projekt bo stal okoli 8,5 milijona evrov
Za preureditev so se odločili, ker je sedanji nivojski prehod na Ljubljanski ulici neustrezen z vidika prometne varnosti. Z izgradnjo podvoza in spremenjeno prometno ureditvijo bodo na omenjenem območju omogočili tudi večjo pretočnost prometa.
Celoten projekt gradnje podvoza in spremenjene prometne ureditve vozišč in križišč za motorna vozila, kolesarje in pešce na cestni infrastrukturi ter posegi na železniški infrastrukturi na podlagi predinvesticijske zasnove ocenjujejo na skoraj 8,5 milijona evrov, financirala pa ga bosta mariborska občina in direkcija za infrastrukturo.
Vzpostavitev dveh krožišč in preglednejša kolesarska steza
V sklopu projekta bodo na novo uredili tudi tamkajšnje železniško postajališče, vzpostavili krožišči na stiku z Ulico Moše Pijade in Masarykovo ulico ter z Jezdarsko ulico in vzpostavili kolesarsko stezo. Na strehi podvoza bosta na obeh straneh železniške proge urejena dva manjša trga.
Projekt vodi ministrstvo za infrastrukturo, kjer so na javno naročilo za izbor izvajalca gradbenih del prejeli tri ponudbe. Izbrali so konzorcij podjetij Pomgrad in GH Holding, državni del projekta pa znaša 60 odstotkov naložbe. Prvi poizkusi izdelave zunajnivojskega križanja Ljubljanske ulice in železniške proge so bili sicer izvedeni že leta 1993, a so jih zaradi pomanjkanja denarja ustavili.