Včeraj je bil objavljen razpis za podaljšek Ceste proletarskih brigad – Limbuška, I. etapa, ki ga lahko najdete na spletnem naslovu http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-18-000163/narocilo.html Vrednost prvega dela investicije znaša 12 milijonov evrov, vlada (v prvi vrsti ministrstvo za infrastrukturo (MZI) oziroma Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo) pa bo v ta namen prispevala za okoli osem milijonov evrov. Ta pomembni investicijski projekt, s tem, ko prinaša podaljšek ceste Proletarskih brigad za približno dva kilometra do priključka državne ceste Maribor-Ruše, prispeva med drugim tudi k izboljšanju prometne varnosti, sporočajo iz SMC.

Ob tem je objavljen (na naslovu http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/2431-18-300074/narocilo.html ) tudi razpis za začetek gradbenih del tirne povezave od obstoječe železniške proge med industrijsko cono v občini Hoče-Slivnica in letališčem Edvarda Rusjana Maribor – I. faza.

Gradnja  je predvidena v neposredni bližini postaje Hoče, ki se nahaja na glavni elektrificirani progi št. G30 – Maribor – Šentilj – d.m.; odsek med železniškima postajama Rače in Hoče in avtocesto A4; odsek Slivnica – izvoz Letališče Maribor.

Obnova štiripasovnice in železniške proge

Ravno v obdobju, ko so zaključena obnovitvena dela na Tržaski cesti, ki jih je prav tako financirala trenutna vlada, pa je tudi že podpisana še pogodba za obnovo celotnega vozišča štiripasovnice med Mariborom in Hočami z obnovo semaforizacije in krmiljenja v šestih križiščih, s čimer bo promet prav tako bolj varen in bolj tekoč. Dela se začnejo izvajati 26. junija. Vrednost teh del se ocenjuje na okoli 900.000 evrov.

Izvajati pa se je tudi že začel projekt izgradnje tira železniške proge Maribor–Šentilj in obnova oziroma nadgradnja železniške postaje Maribor in železniške postaje Maribor Tezno. Za slednje je skupaj rezerviranih 240 milijonov evrov, od tega za cestni del 14 milijonov, za podvoz devet milijonov, za posodobitev postaj Maribor in Tezno pa še približno 50 milijonov evrov.

Zelena luč tudi za podvoz na Ljubljanski

Pred dnevi, natančneje 29. maja, je postala tudi pravnomočna pogodba za gradnjo cestnega podvoza pod železniško progo na Ljubljanski ulici v Mariboru in aktualna vlada je lahko dokončno prižgala zeleno luč za začetek projekt. Dela se bodo na terenu začela že v naslednjem mesecu in bodo potekala v štirih fazah, zaključek pa je predviden v zadnji tretjini leta 2019. Projekt obsega izgradnjo podvoza, rekonstrukcijo postajališča Maribor Tabor, rekonstrukcijo signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter izgradnjo dveh krožišč. Investicija pa znaša skoraj devet milijonov evrov. Pri čemer je predvideno, da približno 60% tega zneska prispeva DRSI in preostanek Mestna občina Maribor.

Maribor pa po več kot 15 letih dobiva še eno pomembno posodobitev, saj se začenjajo izvedbena dela za izgradnjo južne obvoznice, začetek pripravljalnih del in rušitve objektov se namreč predvideva še v letošnjem letu.