Leta 1991 sta Zoran Stamenković in Sabina Bezjak položila temelje lastne fotografske dejavnosti, nato pa leta 2015 ustanovila podjetje z nazivom Foto studio 13. Vodstvo je kasneje prevzela njuna hči Ulla Stamenković, po kateri danes studio nosi tudi ime. »Staršema sem hvaležna, da sta mi pomagala začeti samostojno pot kot mladi podjetnici. Mama tudi sicer včasih pomaga pri delu v studiu, sicer pa večinoma delam sama,« razlaga Stamenkovićeva.
Fotografija je postala bolj osebna
Nudijo pester nabor fotografskih storitev, vse od fotografij za dokumente, darilnega programa, pa tudi do fotografij dogodkov, kot so sveti krst, obhajilo, birma in podobno. Posebej priljubljena so nosečniška fotografiranja in fotografiranja dojenčkov, pa tudi raznovrstna tematska fotografiranja. Pred objektivom se ob posebnih priložnostih znajdejo celo štirinožni kosmatinci.
Trenutno je zelo popularna družinska fotografija. V času epidemije covid-19 ni bilo mogoče fotografirati novorojenčkov, tako da je sedaj zelo veliko povpraševanje po fotografiranju dojenčkov, ki so stari v povprečju 3 mesece.
»Trenutno je zelo popularna družinska fotografija. V času epidemije covid-19 ni bilo mogoče fotografirati novorojenčkov, tako da je sedaj zelo veliko povpraševanje po fotografiranju dojenčkov, ki so stari v povprečju 3 mesece,« razlaga Ulla Stamenković. Slikanje poteka v ateljeju, starši prinesejo otroka, Stamenkovićeva pa pripravi več scen, na katerih nato posname nekaj družinskih motivov ter dojenčka. Veliko znanja sta ji predala starša, Ulla pa iz ljubezni do fotografije veliko časa namenja raziskovanju novih trendov in popularnih motivov.
Nudijo pester nabor fotografskih storitev, vse od fotografij za dokumente, darilnega programa, pa tudi do fotografij dogodkov, kot so sveti krst, obhajilo, birma in podobno. Posebej priljubljena so nosečniška fotografiranja in fotografiranja dojenčkov, pa tudi raznovrstna tematska fotografiranja. Pred objektivom se ob posebnih priložnostih znajdejo celo štirinožni kosmatinci.
»Danes je fotografija veliko bolj osebna. V času, ko sta slikala starša, ni bilo takšnih trendov, kot so sedaj, niso slikali denimo novorojenčkov, nosečnic. To je sedaj postalo moderno,« razlaga Stamenkovićeva in dodaja, da se trudi, da bi studio zaslovel po točno določeni zvrsti fotografije, ki pa postaja globalen trend.
Uživajo ob pacanju s torto in banjanju
Zelo popularno pri slikanju otrok je t.i. »smash cake«. Gre za fotografijo, pri kateri se mali nadebudni slavljenci po uradnem slikanju ob torti, sladke skušnjave lotijo po svoje, tako da od torte ostane dobršen brezobličen kup biskvita, na njihovih ročicah in obrazkih pa neizbrisljiv in nadvse sladek nasmešek. Odtod tudi ime – »smash cake«, oziroma zmečkana torta.
Želim si, da ponudimo nekaj drugačnega. Sledim trendom iz tujine. V omenjenem paketu poskrbim za torto in okrasitev, otroci dobijo tudi dva kompleta oblačil, v katerih jih fotografiram, posebna novost je tudi banjanje. Gre za fotografiranje, ki v Sloveniji še ni tako uveljavljeno.
Malega slavljenca nato čaka še »banjanje«, ob njegovem čofotanju v prikladno okrašeni banjici in mehurčkih ter gumijastih račkah, pa nastane serija prikupnih fotografij in nepozabnih spominov.
»Želim si, da ponudimo nekaj drugačnega. Sledim trendom iz tujine. V omenjenem paketu poskrbim za torto in okrasitev, otroci dobijo tudi dva kompleta oblačil, v katerih jih fotografiram, posebna novost je tudi banjanje. Gre za fotografiranje, ki v Sloveniji še ni tako uveljavljeno,« razlaga Stamenkovićeva. V studiu sicer ustvarja pestro paleto motivov, najraje pa fotografira prav otroke. »Posebno doživetje je gledati, kako otrok sproščeno uživa pred objektivom, to imajo radi tudi starši,« razlaga mlada fotografinja. Popularna so tudi sezonska fotografiranja za božič, ob veliki noči, noči čarovnic in podobno.
Studio se sicer nahaja v centru Šentilja, a stranke nikakor niso le okoliški krajani. Ustanovitev profila s slikovito vsebino na družbenem omrežju Facebook je mladi fotografinji odprla obzorja in privabila nemalo strank od blizu in daleč, veliko pa jih je prišlo, saj se fotografije hvalijo kar same od sebe. Med epidemijo, ko je bila večina storitev okrnjenih, tudi fotografija, je bil studio v procesu selitve, zato je bilo potrebno veliko prihrankov, da je vendarle zaživel, trenutno pa povpraševanje narašča. »Hvaležni smo, da vsaj zaenkrat lahko delamo. Velik naval je s strani ljudi in očitno je, da jim je fotografija v času epidemije zelo primanjkovala,« doda Stamenkovićeva.