SpaMatch je mobilna aplikacija, znotraj katere uporabnik ustvari povpraševanje – kdaj in kje želi določeno storitev, zato ji pravijo tudi “Uber za lepotne storitve”. Ponudniki v njegovi bližini dobijo obvestilo (notification) direktno na svoj pametni telefon o povpraševanju in v kolikor imajo takrat čas, z enim klikom potrdijo to povpraševanje (imam čas). Ko uporabniku povpraševanje potrdi več ponudnikov, si izbere enega na podlagi cene, ocene in razdalje. Uporabnik je tako prihranil ogromno svojega časa za naročanje, prav tako pa lahko do storitve pride tudi “last minute”. Lažje pa jim bo priti tudi do ponudb ponudnikov, ki storitve opravljajo na domu.
Polnjenje terminov
Ponudniki na drugi strani pa z aplikacijo prejmejo prednosti, ki jih doslej še niso poznali in katere jim bodo pomagale pri njihovem poslovanju. Ne samo, da si z aplikacijo polnijo svoje proste termine, tudi tiste ki so se nepričakovano sprostili med delovnim dnem in si tako večajo svoj prihodek, pač pa tudi pridobivajo povpraševanja v obliki obvestil direktno na svoj pametni telefon. (V eni sekundi torej prejmejo informacijo – kdo kdaj želi njihovo storitev)
Hitreje kot telefonski klici
SpaMatch aplikacija pa jim bo omogočala tudi vpogled v “verodostojnost” strank in se bodo tako lahko izognili neprijetnim situacijam, ko je stranka naročena in na termin ne pride. Prav tako pa bodo tudi ponudniki prihranili svoj čas za naročanje strank, saj bodo z aplikacijo porabili 10 krat manj časa kot z navadnim telefonskim klicem. “Naj poudarim, da se aplikacija razlikuje od navadnih booking seistemov, saj vse temelji le na prostih terminih. Ena od mnogih zanimivih dodanih vrednosti aplikacije je tudi odstranitev jezikovne prepreke, saj bo isto informacijo lahko vsak uporabnik aplikacije prejel v svojem jeziku, kar je še posebej odlično za tujce in turiste, ki ne poznajo ne jezika, ne ponudbe, ob obisku druge države”, nam je pojasnila Sandra Auer, ki stoji za to aplikacijo.
Aplikacija enostavna za uporabo
Zaenkrat so se osredotočili na Maribor, vsekakor pa se imajo namen razširiti po vsej Sloveniji, predvsem ker je zanimanje veliko. Na primer registriranih je že 100 ponudnikov, in v zadnjem mesecu so imeli že 60 dogovorjenih terminov preko aplikacije, kljub temu, da jo uradno predstavljajo šele danes, zadnji mesec pa je delovala testno.
S SpaMatch aplikacijo se zavzemajo za obe strani, tako ponudnike kot uporabnike v industriji lepote in dobrega počutja. Če govorijo o uporabnikih, je aplikacija namenjena najprej zaposlenim, ki imajo družino in previdno razpolagajo s svojim časom, saj ga izredno cenijo ter ga ne želijo zapravljati s klicanjem oz. dolgotrajnim naročanjem. Za njihov željen termin, bodo dobili prostega ponudnika hitreje kot še nikoli. Sicer pa se zaenkrat osredotočajo na štiri osnovne segmente. To so masaža, ličenje, manikura in pedikura ter frizerstvo. Vse kategorije so v aplikaciji tudi razčlenjene, tako da uporabnik še lažje izbira točno želeno storitev.