Ptuj

Nova destinacija Štajerska zaživela tudi v praksi, gre za preplet urbanega in naravnega

Damjan Veršič, 14.06.23 ob 14:38

V Dominikanskem samostanu na Ptuju so danes predstavili novo blagovno znamko, ki je edinstvena v Sloveniji.

Nova destinacija Štajerska zaživela tudi v praksi, gre za preplet urbanega in naravnega

V Dominikanskem samostanu na Ptuju so danes predstavili novo blagovno znamko Štajerska, ki bo destinacijo še močneje povezovala, povzdigovala in s ponosom ponašala v svet. V novo blagovno znamko je vključenih 39 podravskih občin, Maribor in Ptuj imata položaj vodilnih destinacij, svoje mesto še naprej ohranjajo druge že obstoječe destinacije: Slovenske gorice, Jeruzalem, Haloze, Ravno polje in Pohorje. Zaživela je tudi spletna stran www.stajerska.si.

 

Si predstavljate destinacijo, kjer vam ni treba izbirati med urbanim in naravnim svetom, saj se lahko obema predate v prepletu? To je Štajerska. Urbanaravni užitek, unikatno doživetje v objemu gostoljubnosti, odprtosti in družabnosti. Izjemno nas veseli dejstvo, da smo deležniki na območju Podravja prepoznali potrebo po večjem in učinkovitejšem povezovanju podravskih občin v destinacijo Štajerska, smo slišali v predstavitvi. Veččlansko partnerstvo konzorcija destinacije Štajerska je danes predstavilo blagovno znamko, promocijski video in spletni portal Štajerska.

V uvodnem delu sta zbrane pozdravila podžupan najstarejšega slovenskega mesta Boštjan Šeruga, ki je pozdravil povezovanje in sodelovanje med različnimi deležniki, ter vodja Sektorja za razvoj turizma na Direktoratu za turizem Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport Doris Urbančič Windisch, ki je izpostavila vlogo regijskega povezovanja v luči nove nacionalne turistične strategije: »Povezanost in usklajeno delovanje deležnikov v slovenskem turizmu je namreč ključna za uspešno doseganje konkurenčnosti slovenskega turizma, kar poudarja tudi Strategija slovenskega turizma za obdobje 20222028.«

Misel je dopolnila mag. Livija Kovač Kostantinovič, vodja korporativnega PR na Slovenski turistični organizaciji: »Veseli nas, da povezovanje in sodelovanje deležnikov v destinaciji Štajerska nastaja na temelju spodbud, potreb in želja deležnikov. V slovenskem turizmu smo povezovanju in usklajevanju rekli jasen da.«

Uroš Rozman: Štajerska je urbanaravni užitek, ki nikjer po svetu ni primerljiv

Direktor Regionalne razvojne agencija za Podravje – Maribor Uroš Rozman je povedal, da so prizadevanja za oblikovanje novega blagovne znamke trajala skoraj tri leta. Pohvalil je vse sodelujoče partnerje in dejal, da je tudi gospodarstvo prepoznalo dodano vrednost v tovrstnem povezovanju in se začelo vključevati v destinacijo. “Štajerska je urbanaravni užitek, ki nikjer po svetu ni primerljiv. Na zelo majhnem območju, vožnji okoli 20 minut, lahko doživimo tako mestna, kulturna, naravna, vinska in še kakšna doživetja. Mislim, da bo to naredilo razliko od drugih destinacij v Sloveniji in širše.” 

Nova blagovna znamka je edinstvena prav po tem, da gre za preplet urbanega in naravnega sveta v majhnih razdaljah. “Z enim korakom si na mestnem trgu, z drugim med vinogradi,” je dodal Tine Lugarič iz studia Trampolin. Iz prepleta urbanega in naravnega izhaja tudi logotip, kar simbolizirajo štiri barve: modra (vodo, čistost), rdeča (urbanost), rumena (polja, hrano, sonce) in zelena (naravo). V središču je iskra, ki se nenehno vrti in najde svojo inspiracijo v klopotcu, ki je zgodovinsko gledano izum, ki prihaja iz Štajerske.

Tanja Srečkovič Bolšec, direktorica Zavoda za turizem Ptuj, je dejala, da je zelo pomembno, da so se sedaj povečali v veliko entiteto in bodo še lažje nastopali na turističnih trgih in prebivalce mesta preusmerjali v še druge občine ter s tem širili turistično po ponudbo. “Želimo si turistov, ki bodo cenili našo zgodovino in kulinariko in ki bodo znali živeti in uživati v tem majhnem mestu. Ne želimo si množičnega turizma in zasičenih ulic. Želimo si, da se turist tukaj počuti varno, se čimbolj trajnostno obnaša in da vsak turistični ponudnik od gosta odnese maksimalno.”

Konzorcij destinacije Štajerske

RRA Podravje – Maribor (Občina Hoče-Slivnica), Zavod za turizem Maribor (Mestna občina Maribor), Zavod za turizem Ptuj (Mestna občina Ptuj, Občina Markovci), Razvojna agencija Slovenske gorice, d.o.o. (občine: Benedikt, Cerkvenjak, Duplek, Lenart, Pesnica pri Mariboru, Sv. Ana v Slovenskih goricah, Sv. Jurij v Slovenskih goricah, Šentilj, Destrnik, Juršinci, Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Trnovska vas), Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s.p. (občine: Rače-Fram, Kidričevo, Hajdina, Starše, Miklavž na Dravskem polju), PRJ HALO (občine: Zavrč, Gorišnica, Cirkulane, Videm, Podlehnik, Žetale, Majšperk), Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (občine: Ormož, Sv. Tomaž, Središče ob Dravi), Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Občina Sv. Trojica v Slovenskih goricah) ter občine Ruše, Kungota, Lovrenc na Pohorju, Selnica ob Dravi, Dornava, Makole in Poljčane; skupaj 39 občin in Združenje vinorodna Štajerska (29 vinarjev).