Mariborska razvojna agencija zaključuje projekt promocije vinorodne pokrajine kot temelja turistične ponudbe, ki je potekal v okviru aktivnosti Toti las in je še dodatno povezal ter izboljšal turistično ponudbo Maribora in sosednjih občin Duplek, Kungota, Pesnica in Šentilj. Kot ugotavljajo, je tudi zaledje pomembno za turistični razvoj mesta.
Kot je povedala vodja projekta Klavdija Gornik, je za doslej neoznačeno območje glavna pridobitev postavitev 242 turistično-informativnih tabel, ki poslej omogočajo enotno in pregledno označitev celotne destinacije. Hkrati so izdali tudi vinsko-kulinarični katalog, ki na enem mestu predstavlja bogato ponudbo območja med Pohorjem in Slovenskimi Goricami.
V projektu Klopotec, ki je del evropsko sofinanciranega programa Leader, je od aprila 2013 do tega meseca sodelovalo že omenjenih pet občin, ki so skupaj pod okriljem Mariborske razvojne agencije (MRA) poskrbele za povezovanje ponudnikov turističnih storitev in izboljšanje promocije omenjenega območja.
“Vrednost projekta je skupaj znašala dobrih 124.000 evrov, pri čemer je bil največji delež, 90.000 evrov, namenjen postavitvi tabel. Kar 85 odstotkov denarja je prispevalo kmetijsko ministrstvo, preostanek so dodale sodelujoče občine in razvojna agencija,” je povedal direktor MRA Božidar Pučnik, ki upa, da bodo tudi v novi finančni perspektivi uspešno črpali denar za podobne projekte in s tem obogatili turistično ponudbo.
Novi vinsko-kulinarični katalog je izšel v sodelovanju s predavateljico na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor Mojco Polak, ki je povedala, da ta na enem mestu vključuje vse ponudnike na območju sodelujočih občin. Ljubitelji kulinarike in turisti se bodo lahko v več jezikih seznanili z lokalno ponudbo, ki je predstavljena s privlačnimi fotografijami, vsemi kontakti in zemljevidom.
“Če želimo kulinariko destinacije približati gostom, je nujno poiskati jedi, ki jih ima večina ljudi rada in so del kulinarične dediščine. Te so lahko pripravljene z lokalnimi živili in se vtisnejo v trajen spomin vseh, ki jih bodo okušali. Ob tem pa je potrebno ponuditi jedi za vse prehranske skupine, je dejala Polakova in dodala, da so z izborom poskusili tudi razbiti predsodke o tem, da je večina štajerskih jedi izrazito težkih in mesnih.
Močna navezava Maribora s podeželjem je tudi dolgoročna strateška usmeritev Zavoda za turizem Maribor – Pohorje, saj je to tudi po mnenje direktorice Janje Viher temelj za privabljanje domačih in tujih gostov.
“Pri promociji in trženju destinacije dajemo izjemen poudarek razvoju podeželja in vključevanju ponudbe podeželja v pakete. Hkrati krepimo promocijo pohodniških in kolesarskih poti in v sklopu aktivnosti Festivala Stare trte tudi prepoznavnost in povezovanje ponudbe podeželja s prodajnimi potmi na podeželju,” je dejala Viherjeva.
STA
Lokalno