V sklopu novih varčevalnih ukrepov se bodo na Mestni občini Maribor (MOM) lotili reorganizacije mestne uprave. „Ta sedaj deluje kot nekakšna zlepljenka, kar pa je potrebno preoblikovati v neko funkcionalno obliko,“ Bojan Babič, razlaga direktor Mestne uprave Maribor. Po njegovem mnenju je slednja potrebna predvsem zaradi racionalizacije dela, s čimer pa bi se pospešilo tudi nekatere birokratske procese – izdajo odločb, razpise.
Občina je k reorganizaciji pristopila skupaj z Inštitutom za javno upravo, upajo pa da bodo osnovne postopke za reorganizacijo imeli pripravljene v roku meseca dni.
Osnovna ideja reorganizacije je centraliziranje funkcij, pri čemer bi večina funkcij še zmeraj ostala, bi pa to omogočilo dodatno varčevanje. Župan Andrej Fištravec predstavlja osnovni koncept združevanja: „Področje negospodarskih dejavnosti, ki je sedaj razdeljeno med tri urade, bomo  združili v en urad.“
 
Ukinjajo tudi podjetje za gospodarjenje z javnimi zemljišči, na novo se ustanavlja Urad za finance, ki bo imel v domeni tudi javna naročila, Urad za gospodarske dejavnosti , ki bo zadolžen za sprotno spremljanje javnih podjetij in Sekretariat za splošne zadeve (kamor spada projektna pisarna); ostajata pa še medobčinsko redarstvo in inšpekcija. Fištravec kot novost izpostavlja še uvedbo občinskega pravobranilstva.