Da bi lažje pritegnili vlagatelje in konkurirali drugim krajem, so se na Mestni občini Maribor odločili, da nekoliko preoblikujejo občinski podrobni prostorski načrt za Proizvodno cono Tezno. S tem želijo omogočiti morebitnim investitorjem čim bolj raznoliko izrabo obstoječih proizvodnih objektov in prostora, ki so še na razpolago v tej coni.

Urediti je potrebno prometne navezave na to cono

Mariborski mestni svetniki so ta teden v prvem branju odobrili predlagane spremembe. Mestni svetnik SMC Janko Leva je v imenu Mestne četrti Tezno opozoril le, da je treba v prihodnjih letih urediti tudi prometne navezave na to cono.

Spremembe so po navedbah mariborske mestne uprave nujne, saj trenutni občinski podrobni prostorski načrt za cono ne omogoča prilagajanja potrebam potencialnim investitorjem.

Do zdaj je bilo več ovir

“Do sedaj je aktivacijo prostih kapacitet poslovne cone zavirala na eni strani visoka cena zemljišč, na drugi strani prostorske omejitve. Z novim občinskim podrobnim prostorskim načrtom bomo odstranili eno omejitev. Povpraševanje pa tudi že vpliva na ceno, saj investitorji preprosto niso pripravljeni plačati cene iz leta 2008, kar lastniki počasi spoznavajo in se novemu stanju na trgu prilagajajo,” so za STA povedali na občini.

Po besedah vršilca dolžnosti direktorja mestne uprave Simona Štrancarja želijo vzpostaviti takšen prostorski načrt, ki bo omogočil združevanje ali razdruževanje posameznih enot zemljišč. “Tako se lahko prilagaja potencialnemu investitorju, ki pride,” je dejal.

Tako bo lažje umeščati konkretnega interesenta v cono

Ob napovedanem prihodu kanadsko-avstrijskega avtomobilskega giganta Magna Steyr v sosednjo občino Hoče-Slivnica si v Mariboru obetajo, da bo več zanimanja vlagateljev tudi na njihovem območju. “Za vsako večjo investicijo prihajajo manjše investicije, saj ta nujno potrebuje podporo manjših investicij. Na to želimo biti prostorsko pripravljeni, saj želimo zadostiti vsem potrebam gospodarstva,” je povedal Štrancar.

“Cona Tezno je že zdaj urejena. A tako, da se znotraj ne da nič delati. Kjer je vrisana cesta, ni mogoče recimo postaviti hale, čeprav bi lastniku to morda bolj ustrezalo,” je dodal župan Andrej Fištravec. “Zdaj pa je načrt urejen na način, da so funkcije definirane robno, vse, kar je znotraj, pa se lahko prilagaja,” je pojasnil. “Tako bo lažje umeščati konkretnega interesenta v cono,” je prepričan.

STA