Čeprav bi do konca julija že moralo biti jasno ali bodo potniki še po septembru lahko leteli z redno letalsko povezavo Adrie Airways v London je odločitev o tem spet preložena, tokrat na sredino avgusta. Je morda ravno to znak, da se Adria Airways poslavlja od letalske linije v Mariboru?
Ali Adria Airways ostaja ali ne bo končno jasno po 15. avgustu
Po prvotnih načrtih Adrie, naj bi lete iz Maribora omogočala le do konca septembra, že nekaj časa pa potekajo dogovori, da bi naj bilo sodelovanje daljše. Načrti so tudi, da če Adria le ostaja v Mariboru, obstaja možnost stacioniranega letala na mariborskem letališču.  Povezava z Londonom naj bi bila zasedena več kot 80 odstotno, kar da vedeti, da ljudje so zainteresirani za lete iz Maribora v druge prestolnice.
Želijo si ostati, a ne brez finančne inekcije
Kot smo neuradno izvedeli, si pri Adrii Airways želijo ostati v Mariboru, saj se vedno želijo širiti in jasno je, da ena kratkotrajna linija ne prinese želenih rezultatov, saj je treba na letalske povezave gledati dolgoročno. Česar se zavedajo tudi pri Adrii, a vseh finančnih bremen ne morejo prevzeti.
Na občini vse zavito v meglo
Ko so se v začetku junija na Mestni občini Maribor sestali predstavniki Aerodroma Maribor oz. Delavske hranilnice, Adrie Airways in župan Maribora Andrej Fištravec, je bilo na sestanku dogovorjeno, da se ustanovi delovno rizični sklad, ki bi omogočal delovanje tudi v prihodnjem letu. Takrat je župan Andrej Fištravec povedal, da so si zastavili rok, da o tem odločijo v mesecu juliju. Ko pa smo ga julija nepripravljenega  povprašali kako stvar napreduje, pa smo dobili odgovor, da še dobro, da smo ga z vprašanjem pravzaprav spomnili, da mora določene papirje posredovati naprej.
Konkretnih odgovorov še vedno ni
Ko smo se zdaj ponovno pozanimali na MO Maribor, kaj se vendarle dogaja z Adrio in njenim obstankom ali odhodom iz Maribora, ter z rizičnim skladom, ki je bil ustanovljen v ta namen, pa smo dobili obširen odgovor: ”Dogovori o oblikovanju modela sklada v katerega bi  bile vključene občine SV Slovenije, če bi se odločile sodelovati, še potekajo. Aerodrom Maribor je predlagal rešitev v okviru zadruge, MO Maribor pa rešitev v okviru sklada.”
Sestanek v avgustu
”Za konec meseca avgusta je sklican sestanek z župani 16 občin SV Slovenije, ki predstavljajo večje občine ali občine z močno turistično industrijo, za katere mislimo, da bi lahko skupaj oblikovali najboljšo rešitev. Bistvo delovanja sklada in sodelovanja čim večjega števila občin je razvoj turizma, s posebnim poudarkom na razvoju Mariborskega letališča. Vloga MO Maribor je, da je koordinator tega projekta in dogovorov med vsemi vključenimi akterji. MO Maribor predlaga, da bi jamstveni sklad imel tri t.i. stebre, to so občine, turistična podjetja in večji gospodarski objekti ter država oz. državne institucije,” so zaključili s pojasnilom na MO Maribor.