Štajerska gospodarska zbornica je predstavila svoj projekt Podravje 2018, ki pomeni predstavitev potenciala regije v obliki tiskanega kataloga in spletnega portala. Celovita predstavitev regije na enem mestu pomeni dobro osnovo za nadaljnji razvoj in poslovno uspešnost Podravja ter njegovih posameznih subjektov.
S tem projekt ŠGZ odpira novo poglavje sodelovanja v Podravju, saj je prav v povezovanju ključ do konkurenčnosti in unovčenja posameznih potencialov regije. V predstavljenem katalogu se tako ob splošnih podatkih o podravskem gospodarstvu predstavljajo posamezna podravska podjetja, poslovne cone v podravkih občinah ter podporne institucije, ki so v povezovanju prepoznale pravi potencial in se zavedajo pomena vidnosti.
Projekt zasnovan dolgoročno
Omenjeni projekt so na zbornici zasnovali dolgoročno, z njim pa pozivajo k širšemu povezovanju soustvarjalcev podravskega gospodarstva ter njihovem sodelovanju pri vsebinah novega portala business-podravje.eu in pri naslednjem katalogu Podravje 2020. “Odgovornost za gospodarski preboj regije namreč nosijo njeni akterji, ki pa bodo pravo moč dobili le s skupnim nastopom, skupnimi projekti in sodelovanjem,” je poudaril Roman Glaser, predsednik zbornice.
“Projekt Podravje 2018 predstavljamo deset let po začetkih delovanja Štajerske gospodarske zbornice, z njim pa prinašamo novo energijo in neporešljivo podatkovno osnovo za rast regije. S tem potrjujemo, da smo ustvarjalci razvoja in regionalni igralci z mednarodnim obzorjem,” je še dodal Glaser.
Kot je ob predstavitvi povedala direktorica Štajerske gospodarske zbornice Aleksandra Podgornik, je Podravje gospodarstvu privlačna regija. Ima odličen strateški položaj, velik nabor izkušenih strokovnjakov, bogato podjetniško tradicijo ter kakovostne znanstvene in raziskovalne institucije. “Verjamemo v naš slogan, da je Podravje vaš najboljši poslovni partner, in vabimo k širšemu sodelovanju za nadaljnji razvoj,” je še dodala Podgornikova.