Mariborčanka Monika Najvirt je v letu 2014 prejela klic iz potovalne agencije Jupiter. Dejali so ji, da je bila v nagradni igri izžrebana za brezplačno potovanje. Slišalo se je mamljivo: potovanje za dve osebi, teden dni, Grčija ali Tenerifi. S partnerjem sta se po prepričevanju gospe, ki ju je obvestila o nagradi, odpravila v poslovalnico na Koroški cesti v Mariboru: »Gospa nam je povedala, da moramo zakupiti akcijo in sicer pristojbino za oba s partnerjem, ki znaša 90 evrov.«.
Dodaten teden po akcijski ceni
V ceno 90 evrov naj bi bil vključen teden dni brezplačnega bivanja. Ponudili so jima še dodaten teden za štiri osebe po promocijski ceni. »Za naju in najina otroka, bi za dva tedna potovanja morala plačati 408 evrov,« opisuje Najvritova. Zadevo sta kljub ugodni ponudbi želela premisliti, zato sta rekla, da se bosta vrnila naslednji dan. Agentka jima je dejala, da morata rezervacijo zakupiti takoj, saj nimajo dovolj prostih akcij in da se resnično splača, saj imata dve leti časa za vnovčitev.
V letu 2015 sta prejela klic, da je vse razprodano in da se kupljeno v takšnem obsegu ne bo izšlo.
»Ko sem prejela klic, da je aranžma razprodan in da lahko gremo le za sedem dni, sem vprašala kako je to mogoče, saj smo plačali po pogodb. Ker smo na licu mesta plačali le 200 e, nam je dejala, da preostalih 208 ne rabimo plačati, saj nam ne morejo zagotoviti, da bomo lahko izkoristili dopust v takšnem obsegu,« pove Mariborčanka. Ker so dejali, da imajo z nastanitvijo za 14 dni pogosto težave, sta pristala na sedem dni.
Ponudbo na Tenerifih sta spremenila v smučarski oddih, kjer bi se jima pridružili tudi prijatelji.
Po letu dni, sta se zakonca odločila, da zaradi napadov po svetu ne želita potovati na Tenerife. Že predhodno je bilo dogovorjeno, da lahko v tem času destinacijo zamenjata. Zato sta izrazila željo, da bi se raje odpravili na smučanje v februarju 2016, saj imajo tedaj otroci počitnice. 17. decembra 2015 je na e-mail prejela ponudbo, na katero so pristali, za smučanje pa so se odločili tudi prijatelji. »Gospa iz Jupitra nam je potrdila in dejala, da samo preveri če je prosto, mi pa naj si med tem uredimo dopuste. To smo tudi storili. 29. decembra pa sem prejela e-meil, da so zaenkrat dobili stop booking za vse rezervacije smučanja,« zgroženo opisuje.
Slabe izkušnje so imeli tudi nekateri delavci
Želeli so vračilo denarja, a odgovora niso prejeli. Telefonske številke kontaktnih oseb ne obstajajo več.
Ker so si dopust že uredili, so poslali prošnjo, naj uredijo zimske počitnice kjerkoli ali pa vrnejo denar. Odgovora niso prejeli. Vse kontaktne številke so bile zasedene ali pa se ni javil nihče, prav tako nihče ni odgovarjal na e-maile. V januarju je od gospe, ki je vseskozi komunicirala z njo odbila odgovor, da se je njena pot na agenciji zaključila. »Razočarana spet začnem klicati in slišim le še: ta številka ne obstaja. Na eno izmed telefonskih številk se je javila gospa, ki mi je povedala, da so jo odpustili in da tudi sama ne ve kaj bo, saj so ji ostali dolžni. Na vratih poslovalnice pa je pisalo zaradi kolektivnega dopusta zaprto.«.
Agencija ne obstaja več?
Zadevo trenutno preiskuje policija, saj je goljufijo po vsej Sloveniji prijavilo več ljudi. Med tem časom je na Facebooku bila ustvarjena skupina »Jupiter Travel Nateg«, kjer razočarani kupci opisujejo svoje izkušnje. Pred nekaj dnevi naj bi Jupiter moderatorju skupine poslal obvestilo: »Pozivamo vas k umiku Facebook strani Jupiter Nateg. Že iz naziva je razbrati, da gre za ustvarjanje negativne podobe o naši družbi in za tendenciozne ter povsem nepreverjene trditve.«.
Jupiter je na svoji spletni strani objavil obvestilo za kupce: