Kaj imajo skupnega dragi kamni, ščetke, znana Mariborčanka dr. Vesna Kaloh in viralna slovenska vplivnica Petra Parovel? Na prvi pogled se zdi, da nič – ampak pri VBO-ju so nam sinoči dokazali prav nasprotno! Njihova najnovejša prestižna linija zobnih ščetk, ki vključuje prav poseben črni kremen, je takoj požela izjemno zanimanje. Skoraj neverjetno je, da so v nekaj urah prodali več kot polovico izmed vseh 2.000 naročniških paketovVsi ti bodo pakete prejeli do 10. oktobra.

Če ste sinoči začetek prave revolucije zdravja zamudili, se splača pohiteti, saj bo s takim tempom zelo hitro razprodanih vseh 2.000 naročniških paketov, naslednja dostava pa bo sledila šele v sredini decembra.

[[image_1_article_70343]]

Dragi kamni za zdravje zob? Ja, prav ste prebrali!

Pri VBO-ju niso zgolj ustvarili še ene običajne ščetke. Ne, ne – šli so korak dlje. Premium zobna ščetka VBO - Prestige Line vsebuje črni kremen, ki je dokazano bolj učinkovit pri čiščenju zob. Raziskava z Dentalne univerze Kanagawa (ustanovljena leta 1910), je pokazala, da te posebne ščetine odstranijo do 40 % več zobnih oblog kot običajne ščetke.

»Vsi vemo, kako pomembno je, da skrbimo za zdravje ustne votline. A še vedno preveč ljudi zanemarja nekaj tako osnovnega, kot je redna menjava zobne ščetke,« pravi dr. Vesna Kaloh, vodilna strokovnjakinja pri VBO-ju. »Po dveh mesecih uporabe vsaka ščetka izgubi do polovico svoje učinkovitosti, zato je ključnega pomena, da jo zamenjamo pravočasno.«

[[image_3_article_70343]]

Klinična študija je pokazala, da je glavna težava slabe ustne higiene v dejstvu, da ljudje zobno ščetko menjajo na 6 mesecev, medtem ko bi jo za resnično zdrave zobe morali menjati na dva meseca! Po tem obdobju se namreč učinkovitost zobne ščetka zmanjša do 50 %.

Petra Parovel v akciji

Nihče ne zna sporočila tako avtentično in tako dobro prenesti kot Petra Parovel, ki je skupaj s prepoznavno mariborsko družino Kaloh postala obraz nove kampanje podjetja VBO, v kateri skuša podjetje z novo linijo inovativnih ščetk spodbuditi prav to – redno menjavo zobne ščetke, ki je lahko prvi korak k bolj zdravemu življenju.

[[image_4_article_70343]]

»Ko sem izvedela za ta projekt, sem takoj vedela, da gre za nekaj posebnega,« pravi Petra, ki je znana po svoji predanosti zdravemu življenjskemu slogu. »S tem, ko ljudem omogočimo redno menjavo ščetk, neposredno izboljšamo njihovo zdravje. In to je nekaj, kar me resnično navdihuje.«

Petra, ki ima velik vpliv na svojih družbenih omrežjih, je včeraj delila novico o lansiranju ščetk s svojimi sledilci in odziv je bil izjemen. V hipu so namreč mnogi sledilci zagrabili priložnost, da postanejo del nečesa večjega – del spremembe.

Že na prvi pogled lahko opazimo, da ima nova Premium zobna ščetka VBO – Prestige Line celovito spremenjeno obliko. Njen ročaj je iz materiala PET, kar ne pomeni le 100-odstotne reciklabilnosti, ampak predvsem, da je ročaj nove ščetke bolj prožen, kar omili morebiten premočan pritisk na zobe. Dizajnersko dovršen ročaj v kombinaciji s svojo ergonomičnostjo tako zagotavlja kar največji možen estetski užitek in učinkovitost.
Nove zobne ščetke so na voljo v zares osupljivih, prestižnih barvah, poimenovanih po dragih kamnih.Obsidian Black, Saphire Blue, Emerald Green, Ruby Red, Diamond Bright in Amber Yellow. Izpostaviti velja tudi, da sta model in oblika ščetke zaščitena, ravno tako blagovna znamka VBO.

[[image_2_article_70343]]

Revolucionarna naročnina

Pa še najboljše: VBO-jeva inovacija ne prinaša le kakovostne ščetke, ampak ponuja naročniški model, ki bo ljudem omogočil, da ščetko preprosto menjajo vsaka dva meseca.

Brez skrbi, brez pozabljanja: ko boste prejeli mobilno ali elektronsko sporočilo podjetja VBO, da je čas za menjavo ščetke, boste le vzeli novo iz predala, v katerem boste shranili svoj paket šestih ščetk (tem bodo v VBO dodali še eno rezervno, poskrbeli pa bodo tudi, da bo paket na vaš domači prag poslan brezplačno).

Kako do paketa šestih ščetk? Morda ste ga naročili že sinoči, sicer pa si ga lahko še vedno zagotovite v posebni akciji. Brez oklevanja, saj bo s takim tempom zelo hitro razprodanih vseh 2.000 naročniških paketov, naslednja dostava pa bo sledila šele v sredini decembra

»S tem želimo spremeniti svet na bolje,« pravi dr. Vesna Kaloh. »Naš naročniški model poskrbi, da ljudje pravočasno menjajo svoje ščetke, kar dolgoročno vpliva na njihovo zdravje. Manj zobnih oblog, boljša ustna higiena in posledično boljše splošno zdravje.«

Sklenjen krog dobrih dejanj

Kampanja »Več zdravja za boljše življenje« s svojim povednim povabilom »Ozdravi svet, naroči se zdaj!« gre še korak dlje. Vsakdo, ki se naroči na ščetke, lahko povabi svoje prijatelje in družinske člane, da se pridružijo in tako prispeva svoj košček v mozaik zdravja, ki ga v VBO gradijo z novo kampanjo.

Podjetje VBO je kot prvo na svetu razvilo naročniški model, ki ljudem omogoča, da zobno ščetko prav zares menjajo na dva meseca, ponesejo raven ustne higiene na višjo raven in z le nekaj kliki o tem obvestijo tudi svoje najbližje ter k zdravju povabijo tudi njih.

Če prijatelj sklene naročnino, ta, ki ga je povabil, prejme 25 % popusta za naslednje leto. To pomeni, da si lahko mnogi zgradijo sistem, v katerem si bodo zobe ščetkali povsem brezplačno – ob tem pa še širili zavedanje o pomembnosti ustne higiene.

»Na ta način boste dosegli "pay it forward" moment, saj boste s tem naredili dobro delo. Ko se bo na ščetke naročilo še več ljudi, bodo dosegli boljšo ustno higieno, boljše zdravje in večje zadovoljstvo. Tako bo krog sklenjen in dejansko bomo spremenili svet na boljše,« pojasnjujejo v podjetju.

»Ciljamo na 50.000 naročnikov do konca leta. In verjamemo, da bomo s tem naredili velik korak k boljšemu zdravju in večjemu zadovoljstvu naših uporabnikov,« še navdušeno povedo v ekipi podjetja VBO, ki je kampanjo izjemnih produktov snovala več mesecev.

Prvi korak k spremembi sveta

VBO je s sinočnjim uspehom dokazal, da je zdravje zob tema, ki jo moramo jemati resno. Z inovativno ščetko, podprto z znanstvenimi raziskavami in podporo strokovnjakov, so uspeli dvigniti standarde ustne higiene na zabaven, dostopen način., hkrati pa so pokazali, da je s povezovanjem, inovativnostjo in drznostjo mogoče podirati tudi rekorde na področju poslovnih uspehov.

Njihova kampanja nas opominja, da spremembe za boljše življenje pogosto izvirajo iz majhnih korakov – kot je recimo redna menjava zobne ščetke.