Kot so sporočili iz nemške družbe, z vstopom v lastniško strukturo Optike Clarus vlagajo ne le v vodilnega optika na slovenskem trgu, temveč tudi v posel, ki je povsem usmerjen v neposredno prodajo strankam.
Optika Clarus je po njihovih navedbah s 26 poslovalnicami in 30-odstotnim tržnim deležem “nesporno vodilna na slovenskem trgu”. Slednji bo za Fielmann trg z največjo kupno močjo vzhodno od njihovih glavnih trgov.
Prodati želijo več kot 100.000 očal
“Z modnimi očali po najboljših cenah, nadpovprečno storitvijo in digitalnimi rešitvami bomo preoblikovali trg v korist slovenskih strank. Dolgoročno želimo v Sloveniji prodati več kot 100.000 očal. Gre za ključni korak pri naši internacionalizaciji,” je poudaril generalni direktor Fielmanna Marc Fielmann.
Ustanovitelj Optike Clarus Tihomir Krstić bo obdržal 30-odstotni lastniški delež in ostal vključen v poslovanje. Kot je poudaril, Clarus s prevzemom ne dobiva le dostopa do mednarodne dobavne verige in učinkovitega poslovnega modela, temveč tudi družinsko podjetje z vrednotami strateškega partnerja. Letos namerava Clarus v Sloveniji odpreti dve novi poslovalnici, srednjeročno pa želijo njihovo število povečati na več kot 30.
Fielmann upravlja s 742 poslovalnicami in ima več kot 24 milijonov strank. Skrbi za celotno verigo od oblikovanja in proizvodnje do prodaje. Do leta 2025 nameravajo z organsko rastjo in prevzemi vstopiti še na štiri trge.