“V Novi KBM je prišlo do težav pri obdelavi SEPA direktnih obremenitev, ki so se izvajale na današnji dan. Zaradi tega so bile stranke neupravičeno obremenjene za nekatere direktne obremenitve, ki niso več v veljavi. Težave pri obdelavi direktnih SEPA obremenitev, ki so nastale na računih nekaterih strank, so odpravljene. Stranke lahko s svojimi sredstvi razpolagajo kot običajno in zaradi teh težav ne bodo imele nobenih dodatnih stroškov,” je okoli šeste ure zvečer sporočila Karidia Toure Zagrajšek.
Brezplačna telefonska številka za pomoč
Bralec, ki se je obrnil na nas, in je imel omenjeno težavo, je okoli četrte ure popoldne dejal, da ta še ni bila odpravljena. “Za nevšečnosti se strankam iskreno opravičujemo,” še pojasnjujejo na banki in dodajajo: “O nastali situaciji banka stranke obvešča preko spletne banke in v poslovalnicah ter preko spletne strani. Za dodatne informacije lahko stranke pokličejo na brezplačno telefonsko številko 080 17 70 ali pišejo [email protected].”