Prodajalci na osrednji tržnici v Mariboru bodo letošnjo zimo preživeli pod dežniki. Rešitve za trajno pokritje tržnice, ki se išče že več let, namreč še vedno ni.
Večina branjevcev namreč pravi, da če že nimajo strehe, zimo raje preživijo pod dežniki.
Začasne rešitve, kot je bil lani montažni šotor, pa se očitno niso izkazale. Večina branjevcev namreč pravi, da če že nimajo strehe, zimo raje preživijo pod dežniki.
Strehe na osrednji tržnici letos še ne bo.
“Strehe na osrednji tržnici letos še ne bo. Zimo bomo tako preživeli pod dežniki, ki jih bomo v prihodnjem tednu ustrezno pripravili na zimo – zamenjali bomo še nekaj platen ter namestili nove ustrezne cevi za odvajanje vode na stojalih dežnikov,” so za STA povedali v podjetju Snaga Maribor, ki je po stečaju družbeTržnica Maribor konec leta 2011 prevzelo upravljanje glavne mariborske tržnice na Lentu.
Pred leti so v okviru obnove na osrednjem platoju tržnice postavili bele platnene “navzgor obrnjene” dežnike, ki pa so se kljub visoki ceni izkazali za nepraktične, saj slabo ščitijo pred dežjem in snegom. Zato se že nekaj časa išče rešitev, kako bi jih nadomestili s fiksno streho, ne da bi pri tem kršili zapovedi zavoda za varstvo kulturne dediščine.
Pred leti so v okviru obnove na osrednjem platoju tržnice postavili bele platnene “navzgor obrnjene” dežnike, ki pa so se kljub visoki ceni izkazali za nepraktične, saj slabo ščitijo pred dežjem in snegom. Zato se že nekaj časa išče rešitev, kako bi jih nadomestili s fiksno streho, ne da bi pri tem kršili zapovedi zavoda za varstvo kulturne dediščine. Tu zaenkrat ni nič novega. “Trenutno z Mestno občino Maribor preučujemo možnosti financiranja idejne zasnove in izdelave projekta za strešenje osrednje tržnice,” pravijo v Snagi.
Prodaja se veča
Se pa veča prodaja. “Letos smo kar nekaj sredstev vložili tudi v promocijo in dogodke, ki so se odvijali na tržnici. Veseli nas, da se rezultati kažejo v povečanem prometu – v prvih osmih mesecih smo naredili za nekaj več kot 10.000 evrov več prometa kot v enakem obdobju lani. To kaže, da z ustrezno spremljevalno vsebino pritegnemo kupce, ti pa tudi nove prodajalce. Med večje dosežke na primer štejemo ribarnico, ki se je po dolgem času ponovno vrnila na prodajni plato osrednje tržnice,” dodajajo v Snagi.
Čez teden je polnih 20 do 40 stojnic na osrednjem platoju, ob sobotah ta številka naraste tudi do 200.