Osrednje prizorišče tekmovanja alpskih smučark, ki bo po lanski selitvi zaradi težav z vremenom na Gorenjsko letos znova v Mariboru, je na Snežnem stadionu ob Hotelu Arena. “Hotela Arena 4* in 3* sta polno zasedena, prav tako hotel Bolfenk in Videc na Pohorju,” so za STA povedali v podjetju Playgreen, ki pod blagovno znamko Pohorje resort od septembra lani najema te hotele na in pod Mariborskim Pohorjem.
Po podatkih Zavoda za turizem Maribor – Pohorje bo do konca tedna podobno stanje tudi v drugih večjih ponudnikih namestitvenih zmogljivosti v Mariboru. Gostje bodo predvsem iz Slovenije, Avstrije, Madžarske, Hrvaške in Srbije, pa tudi iz Slovaške, Švedske, ZDA in Kanade.
Zlata lisica za promocijo mesta in prepoznavnost Slovenije
Za obiskovalce so tako kot prejšnja leta pripravili večerno zabavno dogajanje. “V času Zlate lisice je pripravljeno bogato dogajanje v mestu, kjer bo v četrtek na Trgu Leona Štuklja nastopila glasbena skupina Šank rock, v petek pa Prismojeni profesorji bluesa. Med obema koncertoma bo potekalo javno žrebanje startnih številk za naslednji dan,” je pojasnila pomočnica direktorice zavoda Vesna Horvat.
V petek in soboto, ko bosta potekali smučarski tekmi, bo zavod za turizem postavil stojnico pod Pohorjem, kjer bodo obiskovalci lahko dobili dodatne informacije o ponudbi in dogajanju v mestu. “Prav tako smo z digitalno kampanjo poskrbeli, da so z dogodkom seznanjeni tudi v Avstriji, na Madžarskem, na Hrvaškem in v Srbiji. Digitalna kampanja je potekala preko Facebooka in Instagrama,” je še povedala Horvatova.
Na Zlati lisici bodo informatorji zavoda za turizem delili nalepke v obliki srčka, s katerimi bodo pozivali obiskovalce, da objavijo fotografije z dogajanja na družbenih omrežjih s ključnikoma #IfeelsLOVEnia in #VisitMaribor. S tem želijo v okviru kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, ki jo organizira Slovenska turistična organizacija (STO), prispevati k večji promociji mesta Maribor, destinacije Maribor – Pohorje in prepoznavnosti Slovenije.