Radvanjsko krožišče je del južne mariborske obvoznice in je v pristojnosti države. Dela, ki so se začela izvajati pred nekaj leti, še niso dokončana. En krak krožišča je popolnoma zaprt, neurejena je tudi pot za pešce in kolesarje ob krožišču.  Obrnili smo se na Direkcijo RS za ceste, Mestno občino Maribor ter na Samoorganizirano četrtno skupnost Radvanje.
Dela na obvoznici so že nekaj časa ustavljena, krak krožišča pa popolnoma zaprt. Neurejena je tudi pot za pešce in kolesarje ob krožišču.
Radvanjčani sami poskrbeli za pot, po kateri vsak dan hodi veliko šolarjev
Rajko Kotnik, predstavnik samoorganizirane četrtne skupnosti Radvanje je dejal: »Krožišče na stičišču te obvoznice z Lackovo in Streliško ulico je nedokončano, zapuščeno gradbišče, ki s svojo podobo naravnost kliče po ureditvi te prometne spake. S tem bi dokončno rešili našim šolarjem varno pot v šolo.« Marca so Radvanjčani, ki so organizirani v samoorganizirani četrtni skupnost Radvanje  z akcijo »Varno v šolo« poskrbeli za varnejšo pot v šolo. Pot so uredili z drobljencem, a takšna rešitev bo delovala le začasno.
Država brez dokumentacije in sredstev za dokončanje krožišča.
Na Direkciji RS za ceste, so nam pojasnili: »Turbo krožišče v Radvanju je bilo pred leti zgrajeno v sklopu gradnje Zahodne obvoznice, kjer je bil investitor DARS d.d.. Četrti krak krožišča, ki je trenutno zaprt predstavlja nadaljevanje projekta razdeljenega na tri etape, ki ga vodi Direkcija RS za ceste.«
Potrebno še izpeljati postopek sprejetja državnega prostorskega načrta,« še dodajajo na Direkciji RS za cest. Ta postopek pa lahko traja približno dve leti.
Prva etapa se začne na koncu zahodne obvoznice na križišču  Lackovo cesto in poteka do načrtovanega krožišča s Kardeljevo cesto. Projektna dokumentacija za to etapo naj bi bila pripravljena, a je potrebno zaključiti pravno-premoženjske zadeve. Le-te so zaradi pomanjkanja finančnih sredstev zaustavljene. Drugi dve etapi potekata od križišča s Kardeljevo do Tržaške ceste ter tretja etapa od Tržaške ceste preko železniške proge do avtoceste. »Omenjeni etapi sta v fazi priprave in potrditve predlagane variante. Potem, ko bo izbrana in potrjena varianta ki jo potrdi Vlada RS, pa je potrebno še izpeljati postopek sprejetja državnega prostorskega načrta,« še dodajajo na Direkciji RS za cest. Ta postopek pa lahko traja približno dve leti.
MOM bo sofinanciral pešpot, ko bo država nadaljevala z gradnjo
Mestna občina Maribor sofinancira infrastrukturo za pešce ob državni cesti. Na MOM so dejali, da bodo manjkajoči del sofinancirali a seveda šele takrat, ko bo država pričela z nadaljnjo izgradnjo obvoznice.
Občani, opozorite nas na komunalno-prometno neurejenost v vašem okolju oz. v mestu na e-naslov: [email protected]