Potem, ko je Marprom prejel 15-letno koncesijo za upravljanje Mariborskega Pohorja, so danes podpisali pogodbo s tremi mariborskimi smučarji: Klemnom Kosijem, Ilko Štuhec in Boštjanom Klinetom. Poleg tega so predstavili novo znamko Visit Pohorje s katero prodirajo na trg.
Sodelovanje spodbuda za prihodnje generacije
Boštjan Tancer, predsednik AS klub Branik Maribor je dejal: »Za delovanje Mariborskega Pohorja je pomembno, da je zgodba končana, da lahko gledamo naprej in skupaj rastemo.« Poudaril je, da je ta poteza prava spodbuda, da bodo čez 15 let na Pohorju stali novi vrhunski mariborski športniki, ki so danes še “cicibani”.
»Odkar pomnim smo smučali na Pohorju, se že kot majhni igrali, vse to nam je omogočil Branik, delavci na Pohorju in tudi Marprom,« je ob tem povedal Boštjan Kline. Da je ponosen na to, da je Mariborčan, je glasno povedal Kosi: »Lani smo bili v skrbeh, letos se stvari izboljšujejo. Upam, da bom čim večkrat stopil na Pohorje.«
»Pohorje je blagovna znamka in to je potrebno izkoristiti«
Danes, so na novinarski konferenci, predstavili novost, blagovno znamko VisitPohorje.si, ki je sicer šele v nastajanju. Namen znamke je boljša prepoznavnost, razvoj turizma ter športnih dejavnosti na Pohorju. Zavedajo se, da poleti Mariborčani premalo izkoristimo danosti, ki nam jih ponuja Maribor, zato želijo v bodoče to prakso spremeniti.
Ob tem je Bernard Majhenič, direktor Javnega podjetja Marprom povedal, da so s Termami Maribor sklenili, da bodo skupaj promovirali Pohorje, želijo si, da bi v bodoče sodelovanje okrepili tudi z manjšimi ponudniki.