Kot je ob predstavitvi povedal vodja projekta Simon Gomboc, so motorni sklop dirkalnika nadgradili s tlačnim polnjenjem, dodali so mu tudi aerodinamični paket.
Dirkalnik nadgradnja lanskega
Letošnji dirkalnik je nadgradnja lanskega. Študentje so na posameznih sklopih naredili določene spremembe, med drugim se dirkalnik ponaša s prvo karbonsko samonosno šasijo v Sloveniji, ki tehta le 24 kilogramov, prav tako ima dirkalnik karbonske obese in karbonska platišča z aluminijastimi centri.
V dirkalnik je vgrajen enocilindrski 480-kubični motor, ki ga poganja etanol. Dirkalnik, ki je opremljen s celotnim aerodinamičnim paketom, lahko v 3,9 sekundah doseže hitrost 100 kilometrov na uro.
Ekipa letos že na dveh tekmovanjih
Člani mariborske Formula Student ekipe UNI MB GPE, so se letos v Nemčiji in na Madžarskem udeležili dirkalne sezone. Po besedah Gomboca so v Nemčiji imeli kar nekaj težav z dirkalnikom, ki ni imel polne moči, in s samim tehničnim pregledom.
Na Madžarskem so v pospeševanju in avtokrosu med dirkalniki z motorji z notranjim izgorevanjem osvojili tretje mesto, v vožnji osmice pa 12. mesto. Skupno je ekipa na tekmovanju, na katerem je sodelovalo 40 ekip, zasedla 24. mesto.
Mariborske študente podpira tudi Akrapovič
Formula Student je največje tekmovanje na svetu za študente inženirskih ved, ki s svojim znanjem, izkušnjami in pod okriljem univerz vsako leto tekmujejo v izdelavi dirkalnika ter v različnih cestno-hitrostnih preizkušnjah. Mariborske študentje pa podpirajo med drugim Akrapovič, Veplas, Roto, Impol, Henkel Slovenija, Dewesoft in drugi.
STA