Za odnose z javnostmi je lani največ, 676.000 evrov, porabila ljubljanska mestna občina (Mol). To je skoraj petina celotnega zneska, ki so ga za ta namen porabile slovenske občine. Občine so v povprečju za odnose z javnostmi porabile 15.000 evrov oz. 2,26 evra na prebivalca, ugotavljajo avtorji projekta Zlatega kamna.
Tako so denimo v občini Gorenja Vas – Poljane lani za odnose z javnostmi porabili 115.000 evrov, kar je za majhno občino precej zajeten znesek. Na prebivalca to znaša 15,5 evra.
V Ankaranu so skupaj za protokolarne namene porabili 220.000 evrov oz. 68 evrov na prebivalca, kar občino uvršča na sedmo mesto. V povprečju so za izvedbo protokolarnih dogodkov slovenske občine sicer lani porabile 39.000 evrov, oziroma dobrih pet evrov na prebivalca.
Maribor ter Hoče-Slivnica med cenejšimi
Ponovno je pri absolutnem znesku prva Ljubljana s 676.000 evri, kar pa je na prebivalca zgolj povprečna poraba 2,35 evra. Tudi pri vlaganjih v informatizacijo vodi Ljubljana z 1,6 milijona evrov, kar je sicer dobra tretjina celotnega zneska, ki so ga lani za informatizacijo porabile vse slovenske občine.
Pri porabi za občinsko administracijo je v povprečju vsak od nas lani dal za delovanje občinske uprave 93 evrov. A daleč največ so v ta namen dali prebivalci majhnih občin, kot so Kostel, Osilnica ali Solčava.
Najcenejšo občinsko upravo ima Prebold – le 44 evrov na prebivalca. Sledita občini Hoče-Slivnica in Šenčur z nekaj manj kot 46 evri. Med mestnimi občinami je najcenejši Maribor, kjer je lani vsakega meščana občinska administracija stala 55 evrov (skupaj dobrih 6 milijonov evrov), še kažejo podatki Zlatega kamna. Za odnose z javnostmi so sicer v MOM porabili slabih 39 tisoč evrov.
Celotne podatke si lahko ogledate tukaj.
STA