Mlademu mariborskemu start-upu je uspel preboj z mobilno aplikacijo KupiSi za pregledovanje oglasnih katalogov, ki ima v dobrih šestih mesecih delovanja že več kot 5.000 uporabnikov.
»Gre za lokacijsko aplikacijo, ki uporabniku omogoča lažjo primerjavo ponudbe pri trgovcih, hkrati pa jim zagotavlja, da imajo vedno vse tiskane kataloge v svojem žepu« osnovne značilnosti aplikacije opisuje vodja projekta Tomaž Bačun. Aplikacija je tolikšno zanimanje požela tudi zato, ker njena uporaba v praksi pomeni prihranek papirja, »konec koncev pa je tudi nadležno vse te papirnate oglasne kataloge nositi iz nabiralnika v stanovanje in potem nazaj v smeti,« pove Bačun.
Aplikacija je uporabnikom na voljo od julija lani, možno jo je uporabljati na napravah z Android in iOS operacijskimi sistemi.
Osnovno vodilo pri razvoju aplikacije so bili tudi svetovni trendi. Ti po besedah Bačuna namreč že zdaj stremijo k temu, da v povprečju namenimo več časa mobilnim aplikacijam, kot denimo televiziji. »Poleg tega velja izpostaviti tudi dejstvo, da smo postali precej ˝digitalni˝ in ne maramo več papirnatih katalogov,« pravi vodja projekta in hkrati dodaja: »To pa ne pomeni, da ne želimo pametno nakupovati in varčevati«.
Razvijalci aplikacije poudarjajo tudi, da so oglasni katalogi pogosto natisnjeni na najslabši papir, s strupenimi barvami.
Da so njihov ˝izum˝ uporabniki dobro sprejeli, priča tudi dejstvo o prenosih – doslej si jo je preneslo namreč več kot 5.000 uporabnikov. Na njej je trenutno možno pregledovati okoli 50 oglasnih katalogov, po besedah Bačuna je število slednjih odvisno tudi od sezone: »Prehrambeni katalogi so denimo tedenski, katalogi modnih trgovcev pa bolj sezonski. Zmeraj pa je veljavnih od 30 do 40 katalogov.«
Projekt trenutno poteka v Sloveniji in Srbiji, v načrtu imajo še širitev v Makedonijo in na Hrvaško.
Petčlanska skupina se je pred kratkim udeležila tudi tekmovanja Start Up Tura v mariborski Tovarni podjemov, kjer so bili izbrani med zmagovalce. Hkrati pa že kujejo načrte za prihodnost: »Razvijamo dodatne funkcije v sami aplikaciji, ki bi omogočale popolno prilagajanje posamezniku,« sklene Bačun in še ponazori, kako bi naj ena od funkcij v praksi izgledala: »Uporabnik si bo v katalogu denimo shranil artikel, ki ga zanima, ko se bo akcija pričela, pa ga bo telefon na to opomnil.«