Študentski servis je izdal obvestilo, da v njihovih poslovalnicah ni več možno urediti študentske prehrane. Kot so nam povedali na Študentski organizaciji Univerze v Mariboru (ŠOUM), ne gre za novost in ker morajo študentsko prehrano v živo urediti še samo bruci, ne pričakujejo težav ali večje gneče. Kljub temu bo naslednji teden vzpostavljena dodatna točka na ŠTUK-u.

Vselitev že poteka, z njo pa tudi urejanje študentske prehrane

V času vpisa bo v Mariboru na voljo 6 vpisnih mest na dveh lokacijah. “Stalna točka na Gosposvetski cesti, kjer sta 2 vpisni mesti, deluje ves čas. Ta teden so se začele tudi vselitve v študentske domove in dnevno pride po skupinah do 180 študentov tudi na vpis za prehrano. Od 28. 9. do vključno 5. 10. bo vzpostavljena dodatna točka na ŠTUK-u, kjer bodo 4 vpisna mesta,” so nam povedali na ŠOUM.

Na mariborski študentski organizaciji pričakujejo, da se bo v Mariboru vpisalo okoli 2300 brucev.

Na Štajerskem lahko bruci uredijo vpis v Mariboru, Velenju in Celju, kar na ŠOUM ocenjujejo, da zagotavlja ustrezno pokritost. Študenti, ki so iz manjših krajev, lahko namreč študentsko prehrano uredijo, ko se selijo v mesto študija, v Mariboru bodo ravno zato v začetku študijskega leta vzpostavili dodatno točko. Zaradi urejanja študentske prehrane se sicer v tem času začasno odpira več lokacij.

Študenti, ki so si študentsko hrano že v preteklosti uredili oz. so jo že koristili, lahko podaljšanje uredijo kar digitalno, ni več potrebnega osebnega obiska na lokaciji. Preko aplikacije ali spletne strani SŠP (Študentske prehrane) študenti samo vstopijo v svoj profil ter označijo “Dovoli podaljšanje“. To morajo storiti vsako leto pred oktobrom. Ker se je sicer včasih urejanje študentskih bonov za vse študente urejalo v živo, smo mariborsko organizacijo še vprašali, ali bodo tudi za bruce kmalu digitalizirali proces. “Ta proces vpisa je predviden v zakonu,” so nam ob tem pojasnili.