Na nas se je obrnila bralka in pojasnila, da postaje MBajk ob vrnitvi koles ne delujejo pravilno. Kot je v svojem opisu dejala, postaje ne zaznajo kolesa, ko jih želi vrniti in mora ob vrnitvi biti bolj “groba”, da ji uspe vrniti kolo. Trdi, da se težava pojavlja tudi pri drugih osebah, predvsem na postajah, ki se velikokrat uporabljajo.

Glede težav smo se obrnili na MBajk in povprašali, ali so s težavami seznanjeni.

Napake javlja informacijski sistem

Kot so na MBajk-u za nas pojasnili, težav v sistemu ne beležijo. “Postaje s talnimi ključavnicami delujejo pravilno”, dodajo. Poudarjajo pa, da naj bodo uporabniki pri vračilu kolesa pozorni na signale: če se zasliši dvojni pisk in se prižge zelena luč, je kolo pravilno vrnjeno. Če niso prepričani, ali je sistem zaznal vračilo kolesa, naj preverijo na terminalu, spletni strani ali v aplikaciji MBajk, ali je bilo kolo pravilno vrnjeno.

“Morebitne tehnične napake v sistemu nam samodejno javlja informacijski sistem, s katerim upravljamo Mbajk. To vključuje tudi morebitna nepravilna vračila koles. Kadar pride do težav, jih sproti uspešno rešujemo. Ob morebitnem prvem nepravilnem vračilu kolesa uporabniku ne zaračunamo za vožnjo.”

Tudi ekipe na terenu so pozorne na nepravilnosti

Na terenu so tudi Europlakatove ekipe vzdrževalcev, ki so pozorne na morebitne nepravilnosti. Pregledajo vsako kolo, ki ga prepeljejo iz polno zasedenih postaj na tiste s prostimi ključavnicami. Ob tem preverijo deset kontrolnih točk, ki lahko vplivajo na varno uporabo koles.

Poškodovana kolesa odpeljejo na servis, in sicer je takšnih koles v povprečju pet do deset na dan. Serviserji sproti popravljajo kolesa in jih vračajo v sistem. Redni letni servisi koles se opravijo pozimi, ko se zmanjša število izposoj.