“Z združitvijo je Nova KBM utrdila položaj najdostopnejše banke v državi, ki strankam zagotavlja produkte in storitve v največji poslovni mreži z več kot 900 kontaktnimi točkami, vključno z bančnimi poslovalnicami, poštnimi okenci, specializiranimi bančnimi okenci in bankomati,” so poudarili v banki, kjer so marca po tehnični združitvi ob začetku leta posodobili svojo celostno podobo.
V leto 2020, ko je svet ohromila pandemija novega koronavirusa, so v Novi KBM po njihovih navedbah stopili v dobri kondiciji. “Strankam smo zagotovili nemoten dostop do storitev, jih ozaveščali o uporabi digitalnega bančništva ter bili tudi v spremenjenih gospodarskih razmerah zanesljiv partner,” so med drugim našteli.
“Pomemben cilj Skupine Nove KBM je vzdržna dobičkonosnost, ki omogoča investiranje v nadaljnji razvoj in hkrati zagotavljanje ustreznih rezerv za prilagajanje prihodnjim spremembam v finančnem in gospodarskem okolju,” so izpostavili. Kot posledica največje združitve v zgodovini slovenskega bančnega sektorja se je lani bilančna vsota banke ob koncu lanskega leta povečala na 9,167 milijarde evrov, skupine pa 9,177 milijarde evrov.
Rezultati kažejo dober likvidnostni položaj
Doseženi donos na kapital po obdavčitvi je ob koncu leta 2020 znašal 21,59 odstotka na ravni skupine in 21,42 odstotka na ravni banke. Količnik kapitalske ustreznosti na skupni kapital je ostal visok in za skupino znašal 20,68 odstotka, za banko 16,67 odstotka. “Rezultati izkazujejo močen kapital in dober likvidnostni položaj Skupine Nove KBM,” so poudarili.
Lani so bili po njihovih navedbah uspešni tudi na področju upravljanja slabih naložb. Delež neto nedonosnih kreditov v portfelju Skupine Nove KBM je konec leta 2020 znašal 3,05 odstotka, v portfelju banke pa 2,50 odstotka. “Tudi v letu 2020 smo v Novi KBM nadaljevali zmanjševanje portfelja nedonosnih naložb in krepili visoke standarde korporativnega upravljanja, skladnosti poslovanja in upravljanja tveganj,” so navedli.
V zadnjem letu izvedena največja združitev v zgodovini slovenskega bančništva
Predsednik uprave Nove KBM John Denhof je dejal, da so v zahtevnem letu kljub novim omejitvam naredili velik napredek pri uresničevanju zastavljene poslovne strategije. “Izvedli smo največjo združitev v zgodovini slovenskega bančništva, oblikovali skupne vrednote združene banke, posodobili blagovno znamko ter izpeljali številne druge pomembne projekte,” je povedal in dodal, da bosta tudi v prihodnje v središču “doseganje visoke stopnje zaupanja in zadovoljstva ključnih deležnikov banke ter uresničevanje naše poslovne vizije biti najboljša banka v Sloveniji”.
“V združeni banki se nadaljuje razvojna pot finančne institucije, ki je dobičkonosna, sodobna in družbeno odgovorna ter odličen partner strankam, poslovnim partnerjem, dobaviteljem in širšemu družbenemu okolju,” je dejal predsednik nadzornega sveta Nove KBM Andrej Fatur. Usmerjenost v rast in dobičkonosnost, odličnost do strank, učinkovito upravljanje tveganj in zagotavljanje skladnosti, operativna učinkovitost ter močna organizacijska kultura in razvoj zaposlenih po njegovih besedah ostajajo ključni stebri pri uresničevanju njihovega poslanstva in vizije.
STA