V omenjeni sistem je tako zdaj vključenih 23 postaj z 230 kolesi, ki so razporejene po širšem središču mesta.
Kot so sporočili iz mariborske mestne občine, sistem Mbajk, ki so ga izvedli v javno-zasebnem partnerstvu s podjetjem Europlakat, potrjuje, da gre za praktično in okolju prijazno dopolnitev javnega potniškega prometa, saj beleži že več kot 16.000 uporabnikov. Od njegove uvedbe je bilo doslej opravljenih že več kot 343.600 voženj, največ so jih v enem dnevu zabeležili 10. oktobra, ko je bilo s kolesi opravljenih 3623 voženj.
Na mestni občini v prihodnje dodatne postaje načrtujejo še na desnem bregu Drave ob stanovanjskih naseljih na območju Tabora, Studencev, Pobrežja in Tezna, a za zdaj časovnega okvirja širitve in mikrolokacij dodatnih postaj še niso določili. Bodo pa pri širitvi sistema upoštevali, da med posameznimi postajami ne bo več kot 400 do 500 metrov razdalje.
Sicer pa so kolesa namenjena izposoji za posamezno vožnjo in ne za večurno ali celodnevno izposojo. Uporabniki si lahko kolo izposodijo na katerikoli od postaj in ga na katerikoli od njih tudi vrnejo. Izposojo lahko opravijo preko terminala na postaji ali preko mobilne aplikacije, kjer lahko vselej preverijo tudi razpoložljivost prostih koles in ključavnic za vsako od postaj.
Uporabniki storitve ob letni registraciji plačajo tri evre, ki se štejejo kot dobropis, nato pa si kolesa za posamezne vožnje izposojajo brezplačno, saj je brezplačna vsaka prva ura izposoje ob neomejenem številu izposoj, še dodajajo na mariborski občini.