Kot je povedala direktorica Območne obrtno-podjetniške zbornice Maribor Leonida Polajnar, je aktualna pandemija revolucionirala način vzpostavljanja komercialnih partnerstev in iskanja zanesljivih in zaupanja vrednih akterjev za širitev podjetniških stikov.

Priložnost za podjetja z inovativnimi idejami

Tokratni dogodek je po njenem odlična priložnost za podjetja z inovativnimi idejami, ki iščejo strokovne povezave in za turistična podjetja ter organizacije, ki iščejo ponudnike za izboljšanje nekaterih postopkov ali umeščanje novih storitev na trg. Informacijska tehnologija in inovativne storitve lahko namreč podjetjem nedvomno pomagajo s svojo tehnologijo in podpirajo prihodnjo rast njihovega podjetja.

Konferenca je namenjena ponudnikom rešitev in svetovalcem z izkušnjami na področju turizma, digitalne preobrazbe in storitvenih inovacij, pa tudi podjetjem, ki iščejo komercialna oziroma tehnološka partnerstva za razvoj svojih projektov in idej.

“Konferenca je namenjena ponudnikom rešitev in svetovalcem z izkušnjami na področju turizma, digitalne preobrazbe in storitvenih inovacij, pa tudi podjetjem, ki iščejo komercialna oziroma tehnološka partnerstva za razvoj svojih projektov in idej,” je še dodala Polajnarjeva.

Tako podjetja kot ponudniki storitev bodo v sklopu dogodka lahko ustvarila svoj profil na platformi in dostop do tržnice, kjer bodo objavljene ponudbe in povpraševanja po poslovnem sodelovanju. Po dopoldanskem uvodnem delu bodo udeleženci nove partnerje za širitev svoje poslovne mreže lahko danes in v četrtek iskali na sestankih v virtualnih zasebnih sobah za srečanje in predstavitev ideje o svojem podjetju in projektu potencialnim partnerjem.

Več kot 200 prijavljenih podjetij iz 27 držav

Več kot 200 prijavljenih podjetij, organizacij in strokovnjakov iz 27 držav bo tako z udeležbo na polurnih vnaprej določenih sestankih imelo priložnost vzpostaviti stike z novimi regionalnimi in mednarodnimi komercialnimi in tehnološkimi partnerji.

V uvodnem delu dogodka so sicer predstavili nekatere primere dobrih praks digitalizacije v turizmu s strani slovenskih podjetij in italijanskega popotniškega združenja. Udeležence je nagovoril tudi prvi mož mariborskih obrtnikov Aleš Pulko, ki je med drugi izpostavil nujnost uporabe novih oblik tehnologije v turizmu.

V Sloveniji smo zaradi aktualnih zdravstvenih razmerah izgubili več kot 10.000 delovnih mest v tej panogi, številna podjetja v turizmu in gostinstvu pa so na robu preživetja. Zato smo veseli, da jim lahko pomagamo poiskati nove možnosti podjetniškega razvoja in rasti v prihodnosti.

“V Sloveniji smo zaradi aktualnih zdravstvenih razmerah izgubili več kot 10.000 delovnih mest v tej panogi, številna podjetja v turizmu in gostinstvu pa so na robu preživetja. Zato smo veseli, da jim lahko pomagamo poiskati nove možnosti podjetniškega razvoja in rasti v prihodnosti,” je dejal Pulko. Vodja sektorja za vsebinski digitalni marketing pri Slovenski turistični organizaciji Ana Savšek je ob tem dodala, da je eden od ključnih dejavnikov za ponovno oživitev turizma v Sloveniji maksimalno izkoriščanje digitalnih tehnologij, ki jih želijo uporabiti za učinkovito tržno predstavitev varne in atraktivne ponudbe v naši državi.

Trenutno pripravljamo strategijo digitalne transformacije slovenskega turizma do leta 2025, v njej pa se bomo osredotočili na digitalizacijo marketinga, prodaje, upravljanja ter izboljšanja kakovosti predstavljanja naše ponudbe.

“Trenutno pripravljamo strategijo digitalne transformacije slovenskega turizma do leta 2025, v njej pa se bomo osredotočili na digitalizacijo marketinga, prodaje, upravljanja ter izboljšanja kakovosti predstavljanja naše ponudbe,” je še dodala Savškova.