Krožišče Ljubljanske in Ulice Pariške komune je delno tlakovano in prekrito z rožami ter grmovnicami. Dela je izvajalo podjetje Moga, skupna vrednost ureditve znaša 85 tisoč evrov.

Urejeno tudi krožišče na Gosposvetski

Pred kratkim so uredili tudi krožišče na Gosposvetski cesti ob Štuku, kjer se je grmovje bujno razraslo in že vplivalo na vidljivost cestišča. Poleg odstranitve trenutnega nasada je poskrbljeno tudi za posaditev nekaterih trajnic, kot so Plazeči brinJaponska medvejka in Thunbergov češmin, zaradi katerih bo krožni del Gosposvetske bolj urejen in pregleden.

V Mariboru triintrideset krožišč

V Mariboru je trenutno 33 krožišč, od tega jih je okoli tričetrt hortikulturno urejenih.

Pri ureditvi krožišč zasledujejo sledeče cilje: izboljšanje pretočnosti križišča, zagotovitev večje prometne varnosti tako za motorni promet, kot tudi za pešce in s tem zmanjšanje števila prometnih nesreč, zmanjšanje obremenitev okolja z izpušnimi plini, zmanjšanje obremenitev okolja s hrupom, posledično je zaradi boljše prometne ureditve pričakovati tudi povečanje zadovoljstva prebivalcev, obiskovalcev in turistov.

V nekaterih primerih se je zmanjšalo tudi število prometnih nesreč  za celo 50 %.

Po podatkih Javne agencije Republike Slovenije za varnost prometa predstavljajo krožna križišča z vidika prometne varnosti učinkovit ukrep pri zmanjševanju konfliktnih točk za nastanek prometnih nesreč, izboljšujejo pretočnost in umirjajo hitrost, saj promet poteka bolj tekoče kot v klasičnih križiščih. Številna krožna križišča so nekdanja nepretočna križišča spremenila v pretočne točke.

V nekaterih primerih se je zmanjšalo tudi število prometnih nesreč  za celo 50 %, število poškodovanih pa za 75 %, saj so v krožnih križiščih hitrosti vozil manjše, manj je možnih točk trčenja, zmanjšane so možnosti za huda čelna trčenja, do pravokotnih bočnih trčenj pa prihaja zelo redko. Poleg tega imajo krožna križišča pozitiven vpliv tudi na zmanjševanje hrupa in emisij motornih vozil.