Mestna občina Maribor želi okrepiti sodelovanje s svojimi ožjimi deli, zato se župan in podžupan srečujeta z vodstvi vsake od enajstih mestnih četrti in šestih krajevnih skupnosti. Vodstvo občine se namreč želi pobliže seznaniti z razmerami v vseh delih občine, izvedeti, katere rešitve pričakujejo od občine, ter odgovoriti na njihova vprašanja.

V reševanje odlagališča nevarnih odpadkov v Metavi

Predsednik sveta Krajevne skupnosti (KS) Malečnik – Ruperče Jožef Škof je bil s posvetom zadovoljen, obenem je izpostavil, da je bil krajevni skupnosti namenjen rekordni proračun, s katerim bo mogoče rešiti številne izzive. Eden ključnih je odlagališče nevarnih odpadkov v Metavi. Problematika tega odlagališča je za okolje in ljudi še vedno pereča, saj naj bi bilo tam zakopanih še vedno veliko nevarnih odpadkov v kovinskih sodih in vrečah.

Gre za kompleksen projekt, ki zadeva tako nas, obenem pa tudi državo, zato bomo k reševanju tega problema pristopili tudi s pomočjo pravnikov,” je glede reševanja odlagališča pojasnil župan Mestne občine Maribor (MOM) Saša Arsenovič.

 Mariborska občina je letos tako objavila razpis za izbiro izvajalca gradnje 24 kilometrov manjkajoče kanalizacije, največji sklop, v dolžini skoraj desetih kilometrov pa bodo dobila prav gospodinjstva v Malečniku in Trčovi. Z deli bi lahko pričeli še letos, gradnja pa naj bi trajala približno dve leti.

V Malečniku že dlje časa veliko težavo predstavljala neurejena kanalizacija. Mariborska občina je tako letos objavila razpis za izbiro izvajalca gradnje 24 kilometrov manjkajoče kanalizacije, največji sklop, v dolžini skoraj desetih kilometrov pa bodo dobila prav gospodinjstva v Malečniku in Trčovi. Z deli bi lahko pričeli še letos, gradnja pa naj bi trajala približno dve leti.

Poleg malečniškega mostu še brv

Veliko projektov je obenem že v izvajanju, krajevna skupnost pa predstavlja velik potencial tudi z vidika turizma. “Vzpostaviti želimo sodelovanje z vinogradniškimi družinami, ki jim želimo pomagati pri prihodnjih razpisih, želimo pa si tudi razvoja te panoge z vidika gostinstva in turizma,” je dejal župan. V okolici se namreč nahaja veliko turistično zanimivih točk, kamor bi se lahko v prihodnje, ko bo dokončana Dravska kolesarska pot, odpravili kar s kolesom.

Poleg malečniškega mostu bo tako na tem območju oba bregova reke Drave povezovala še brv, ki se bo raztezala s pobreške strani, kjer je nekoč stala tovarna Svila, kasneje pa Cestno podjetje Maribor, preko meljskega jezu do malečniškega nabrežja.

Naloga krajevne skupnosti je tudi, da predlaga, kam bomo umeščali mobilne centre, ki bodo generirali dodaten obisk kraja in s tem njegov gospodarski razvoj,” je pojasnil Arsenovič. Poleg malečniškega mostu bo tako na tem območju oba bregova reke Drave povezovala še brv, ki se bo raztezala s pobreške strani, kjer je nekoč stala tovarna Svila, kasneje pa Cestno podjetje Maribor, preko meljskega jezu do malečniškega nabrežja.

Pričeli bomo s projektiranjem brvi, ki bo pomenila še bolj varen prehod za kolesarje, kot bo zagotovljen na malečniškem mostu. To bo tako končna ali začetna postaja Dravske promenade, ki se konča na Mariborskem otoku.

Pričeli bomo s projektiranjem brvi, ki bo pomenila še bolj varen prehod za kolesarje, kot bo zagotovljen na malečniškem mostu. To bo začetna postaja Dravske promenade, ki se konča na Mariborskem otoku,” je pojasnil Arsenovič. Promenada, ki bo v obliki osmice povezovala Mariborski otrok, Dravske elektrarne in Malečniški most bo dolga 13 kilometrov.