Z današnjim dnem stopa v veljavo pravilnik, s katerim lahko policija in SV tudi po današnji uveljavitvi evropske uredbe o usposobljenosti zrakoplovov opravljata helikoptersko nujno medicinsko pomoč. Obrambni minister Janko Veber je vesel, da je pravilnik sprejet, člani nujne medicinske helikopterske pomoči pa si želijo namenski helikopter.
Zaradi težav s financami ima Slovenija le eno helikoptersko bazo na letališču Brnik. Tako v primeru, ko se nesreča zgodi v vzhodnem delu Slovenije, dlje od Trojan, helikopterska enota ne gre na teren.
Člani nujne medicinske helikopterske pomoči bi potrebovali helikopter, ki bi bil tako kot reševalno vozilo namenjen samo prevozu bolnikov, so poročale nekatere televizije.
Možnost, da bi omogočili opravljanje helikopterskih prevozov tudi zasebnim izvajalcem
Ena od možnosti, kako ne bi bili odvisni le od vojaških in policijskih helikopterjev, bi bilo, da bi omogočili opravljanje helikopterskih prevozov tudi zasebnim izvajalcem. A to bi po besedah ministrice za zdravje Milojke Kolar Celarc pomenilo javni razpis in verjetno tudi dražje financiranje nujne helikopterske pomoči.
Kot je še pojasnila, sprejeti pravilnik tehnično ureja vprašanje, kako se bo nujna helikopterska pomoč izvajala. Ministrstvo po besedah Kolar Celarčeve ostaja pri konceptu, po katerem bo to še naprej opravljala policija s svojimi razpoložljivimi helikopterji in ministrstvo za obrambo.
Zaradi težav s financami ima Slovenija le eno helikoptersko bazo na letališču Brnik. Tako v primeru, ko se nesreča zgodi v vzhodnem delu Slovenije, dlje od Trojan, helikopterska enota ne gre na teren.
Lokalno