Mariborsko podjetje Galerija Gosposka z znamko Maribor friendly home, z zgodbo o domu  izpostavlja gostoljubnost, domačnost in bogato tradicijo mesta Maribor.

Lastnik in direktor Galerije Gosposka Saša Arsenovič pri razvijanju svojih podjetniških idej že vseskozi stavi na izpostavljanje bogate zgodovine in nujnosti revitalizacije starega mestnega jedra, zdaj pa želi to nadaljevati pod skupno blagovno znamko. Prepričan je namreč, da ima Maribor velik potencial za razvoj v priljubljeno turistično in kulturno točko, ki pa ga ne izkorišča v zadostni meri.

Povečati prepoznavnost Maribora za tuje kot slovenske turiste

V svoji zgodovini je bil Maribor že bolj prepoznaven in zanimiv. Zato verjamemo, da je mogoče okrepiti blagovno znamko in prepoznavnost mesta Maribor tako za tuje kot slovenske turiste ter posledično vplivati na gospodarski razvoj mesta,” je za STA pojasnil Saša Arsenovič. “Maribor friendly home cilja na to, da je mesto domače tako nam, ki smo že tu, da radi ostanemo v njem, hkrati pa je gostoljubno tudi do obiskovalcev.”

Želi si večja prizadevanja občine pri osnovni ureditvi mesta

Želi si, da bi k tem prizadevanjem pristopila tudi občina, v prvi vrsti z očiščenjem in osnovno ureditvijo mesta, nato pa še s čimprejšnjo uresničitvijo infrastrukturnih projektov, kot so umik prometa iz središča mesta, prenova Lenta in fasad v mestnem jedru, izgradnja novih mostov čez Dravo, boljše povezave s Pohorjem. “Upam, da bo politika končno naredila to, kar že dolgo menca, da bo nam poslovnim subjektom lažje delati,” je povedal Arsenovič. Prepričan je namreč, da je za obiskovalce ključna celotna ponudba, ne le kakovostna hrana in udobna postelja, temveč tudi urejene ceste, razpoložljiva parkirišča, čiste javne površine, kakovostna kulturna ponudba.

Maribor skozi zgodovino zgradb, vrtov in meščanov, ki so ga oblikovali

Projekt Maribor friendly home kot inovativen turistični produkt sofinancirata država in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Destinacijo predstavlja skozi zgodovino zgradb, vrtov in meščanov, ki so oblikovali kulturo in tradicijo mesta. Glavne postaje so Arsenovičevi lokali Žički dvor, Gostilna in Hotel Maribor s ponudbo, zasnovano na lokalni kulturi in tradiciji, pri njenem ustvarjanju in promociji pa jim pomagajo še Kmetijska zadruga Rače, Mariborska razvojna agencija, podjetje Panvita iz Murske Sobote, nemška pivovarna Schweiger in Umetniška akademija iz Splita.

Mestu želijo vrniti meščanski duh

Pri razvoju blagovne znamke smo ves čas odgovarjali na vprašanje, kako inovativni turistični produkt implementirati v mesto, ki ni inovativno,” je povedala sodelavka projekta Jelka Vrečko. Promovirali jo bodo med drugim prek brezplačne revije, velik poudarek dajejo sodobnim tehnologijam in spletu. “Mestu želimo spet dati tisti meščanski duh, ki ga je nekoč že imelo, da bodo ljudje radi prišli sem in bili tu,” je dodala. Da pa je seveda to mogoče, pa že nekaj časa kažejo uspešne Arsenovičeve zgodbe, z nedavnim odprtjem Gostilne in Hotela Maribor ter ponovno oživitvijo Žičkega dvora na Lentu.