V lanski zimi so na Pohorju ustvarili za nekaj več kot 2 milijona evrov prihodkov, po plačilu vseh stroškov pa so pod črto zabeležili okoli 100.000 evrov dobička. Letošnja sezona, s 108 smučarskimi dnevi, upravljavcem ni bila tako naklonjena, pretoplo vreme je predvsem v januarju in februarja terjalo davek. »Prihodki bodo zagotovo manjši od lanskih za okoli 900.000 evrov, glede na to, da je bilo potrebno delati veliko snega pa se bojimo, da bodo stroški namesto da bi bili manjši, večji,« prve analize letošnje sezone komentira koordinator zimske sezone Andrej Verlič.
V primerjavi z lanskim letom so letos prodali za okoli 300 letnih kart manj. Prodaja dnevnih in poldnevnih je iz lanskih 120.000 letos padla na slabih 88.000.
Naslednji pomembni korak pa sledi maja, ko bodo mestni svetniki odločali o celovitem upravljanju na Pohorju. V lanski sezoni sta s smučišči in žičnicami upravljala Marprom in njegovo hčerinsko podjetje Martura. V letošnji sezoni pa je občina upravljanje z žičnicami zaupala Marpromu, medtem ko je za pripravo smučišč skrbelo podjetje Nivis. Marpromu se koncesija izteče maja, takrat pa naj bi bila znana tudi odločitev mariborske občine. » Upamo, da se bo to tudi res zgodilo, saj bo odločitev pomembna ne samo za naslednjo ampak nasploh za razvoj dejavnosti na mariborskem in areškem Pohorju,« pravi Verlič.
Maja o dolgoročnem poslovnem modelu upravljanja
Kot logična izbira se zaradi izkušenj in tudi finančnih sredstev ponuja Marprom, a na občini še niso sprejeli odločitve. »Mariborsko Pohorje je potrebno obravnavati kot celoto in v sled tega pripraviti celoviti dolgoročni poslovni model. V ta namen občina pripravlja program upravljanja mariborskega Pohorja kot celote, v kar bodo vključene tudi žičniške naprave, in ga bo predložila v odločanje mestnemu svetu predvidoma v mesecu maju,« pa sporočajo iz mariborske občine.
Lokalno