Pretekli konec leta je del Streliške ceste končno dočakal obnovo. Mestna občina Maribor je za omenjeno investicijo, ki vključuje tudi dve novi avtobusni postajališči, razsvetljavo, 100 dreves, pločnik in cesto namenila 130.000 evrov. Vprašanja se porajajo okoli varnosti prenove in namembnosti pločnika za pešce in kolesarje.
Dela naj bi se v tem mesecu nadaljevala
Na MO Maribor so nam dejali, da projekt ureditve kolesarske steze ob Streliški ulici še ni zaključen, saj je potrebno izvesti še zaključna dela, ki naj v preteklem letu še niso bila dokončana zaradi zimskih mesecev. Kot so obljubili naj bi se dela nadaljevala še v tem mesecu. Pobarvali bi naj talne označbe, postavili manjkajočo prometno signalizacijo, dokončali javno razsvetljavo in opravili manjša asfalterska dela.
Mariborska občina sicer sedi primerom iz tujine, a porajajo se vprašanja glede varnosti.
»Gre za mešano kolesarsko in peš površino, kar zakonodaja za ceste v naselju dopušča,« so pojasnili na mariborski občini in dodali, da proga ustreza profilu za dvosmerno kolesarsko in peš površino, saj širina prostega profil znaša 2,5 metra. Nekoliko nenavadno je, da so se odločil namesto dvignjenega robnika uporabiti tlakovce v isti višini cestišča.
Ob tem so na MO Maribor dejali: »Prednost pri urejanju prometa dajemo kolesarjem in pešcem, pred individualnimi vozili. Pri tem pa je vsekakor potrebno tudi postopno privajanje vseh udeležencev v prometu na medsebojno toleranco, saj 100 odstotne varnosti ne moremo zagotavljati nikjer.«.

Zato so si odločili slediti primerom praks iz tujine. Izvedba tovrstne steze je stalnica urejanja kolesarskih in peš površin izven naselij in v naseljih skoraj po celotni Avstriji. Takšna izgradnja naj bi bila prav tako precej cenejša kot sicer, saj odpade izgradnja meteorne kanalizacije.
Josip Rotar iz Mariborske kolesarske mreže meni, da dodatnih 50 centimetrov širine ne bi nikomur škodilo, a sicer se mu zdi streliška varna in urejena: »Nadaljevati bi se morala še proti Razvanju in se naprej navezati na kolesarsko omrežje v občini Hoče-Slivnica.«.
Streliška res kazi podobo mesta pred turisti, ki prihajajo pod Pohorje?
Kot so nam dejali na MČ Radvanje je izgradnja površin na omenjeni cesto na poglej lepo urejena, prav tako pozdravljajo postavitev javne razsvetljave z LED sijalkami. »Na pogled lepo, varnostno vprašanje pa še vedno ostaja saj cesta ni nivojsko ločena od površin za pešce, prav tako ni varnostne ograje,« opisujejo. Krajani Radvanja so tako splošno zaskrbljeni glede prometne ureditve, saj se pristojne te ceste po njihovem mnenju ne lotevajo celostno.
Želijo si čimprejšnjo ureditve Južne obvoznice
Ker je Streliška cesta glavna prometnica v Mariboru, ki povezuje mestne vpadnice in ostale ceste, na MČ Radvanje Menijo, da kazi podobo mesta pred turisti, ki prihajaj pod Pohorje. Ob koncu dodajajo, da si uporabniki Streliške in Lackove ceste želijo čimprejšnjo izgradnjo južne obvoznice. Medtem so v KS Razvanje z obnovo Streliške ceste zelo zadovoljni: »Glede na to, da to cesto zelo veliko uporabljamo, se je varnost zelo izboljšala, saj smo pridobili na križišču pri Betnavi dva prehoda za pešce ki jih doslej ni bilo.«.