Kot smo že poročali se dva mariborska hotela v središču mesta selita pod okrilje mednarodne hotelirske verige AccorHotels Group in njenim partnerjem v Vzhodni Evropi Orbis Hotel Group. Medtem, ko bo hotel Orel prešel pod okrilje blagovne znamke Ibis Styles in postal modernejši ter barvitejši, se bo hotel Piramida pridružil blagovni znamki Mercure.

Hotel Piramida z okusi iz vinske kleti

Znamka Mercure zastopa in predstavlja predvsem hotele, ki so drugačni in lokalno navdihnjeni. Njihovi hoteli vsebujejo močno zavezanost kakovosti in spoštovanju lokalne tradicije. Pod svojim okriljem pa združujejo več kot 750 nepremičnin v kar 58-ih državah. Njihovi hoteli so prepoznani predvsem pod sloganom “Flavours from the cellar” ali “Okusi iz vinske kleti”, kjer gostom po zelo dostopnih cenah ponujajo možnost preizkušanja lokalnih vinskih okusov.

Koncept iz vinske kleti je sedaj na voljo že v 18 državah in njihov cilj je, da se omenjeni koncept vpelje v prav vse Mercurjeve hotele po svetu. Ker se Maribor ponaša z najstarejši vinsko trto na svetu, se tudi za hotel Piramida predvideva, da se bo gostom ponujalo dodatne možnosti izbora vinskih etiket, lokalne kulinarike ter predvsem približati tradicijo vinorodne države, ki jo bodo prav tako vkomponirali v samo arhitekturno notranjost hotela.

Veriga AccorHotel Group z več kot 100 milijoni članov po svetu

Hotel Piramida bo dobil novo podobo, vrednost investicije za oba hotela je v višini dobrega milijona evrov. Hotel Piramida bo v času prenove in nadgradnje ostal odprt, vendar se bodo zapirali posamezni deli hotela, ki zahtevajo večje tehnične posege. V procesu prenove bodo predvsem osvežili ter dopolnili materiale ter prenovili zgodbo hotela od vstopnega “lobija” do posameznih delov hotela.

Zaradi vključenosti v mednarodno hotelirsko verigo bodo hoteli v samem središču mesta Maribor tako vključeni v globalno platformo Accorjeve skupine, ki razpolaga z najbolj obsežnim programom zvestobe za svoje goste. Novi hoteli in lokacija bodo predstavljeni vsem zvestim članom Accorja, ki jih je skupaj s partnerskimi podjetji trenutno več kot 100 milijonov po svetu. Prav zaradi tega, se bodo nekatere marketinške aktivnosti izvajale znotraj Term Maribor, spet druge pa globalno in bo zanje skrbela marketinška skupina hotelirske verige Accor.