Cesta pod železniškim mostom v Hočah je včeraj, 13. julija, ponovno poplavila. Kljub temu, da je pred območjem, ki večkrat poplavi, znak, ki opozarja na nevarnost poplavljanja, so se našli posamezniki, ki so kljub temu zapeljali. Bi bilo potrebno poskrbeti za boljšo signalizacijo?
 Včeraj kar nekaj voznikov spregledalo znak, ki opozarja na nevarnost, zato so pristali v vodi
 
Bralka, ki nam je posredovala fotografije, a je želela ostati anonimna, je ob tem dejala : »Lahko bi poskrbeli za kakšno boljšo signalizacijo, ki bi opozarjala na možnost poplav v neurju.«. Ker je cesta v naklonu, vozniki prepozno opazijo, da je poplavljeno. Povedala nam je tudi, da je poklicala gasilce, ti pa so ji dejali, da oni s tem nimajo nič, naj pokliče policijo, katera bo poskrbela, da Cestno podjetje Ptuj, ki je za omenjeno območje zadolženo, zapre cesto.

 
Poveljnik mariborskih poklicnih gasilcev Primož Osojnik nam je dejal: »Za omenjeno območje je najprej zadolžen koncesionar, ki ima zagotovljeno dežurno ekipo, v kolikor je dežurna služba preveč zasedena, za sanacijo poskrbimo mi.«.
Občina Hoče-Slivnica konkretnih odgovorov ni podala
S vprašanji, kako komentirajo nenehno poplavljanje ceste, zakaj se v primeru večjih nalivov cesta ne zapre in ali so razmišljali o dodatnih ukrepih, saj gre vendarle tudi za varnost občanov, smo se obrnili tudi na Občino Hoče-Slivnica. Stanko Rafolt, višji referent občine nam je dejal: »Občina Hoče – Slivnica ni ne lastnik ne upravljalec niti vzdrževalec obravnavanega odseka državne ceste. Žal nisem pristojna oseba za podajo tovrstnih informacij.«.

Kraljevič Goran iz CPP nam je dejal: »Cesto zapremo, ko dobimo informacijo, da začenja poplavljat. Včeraj je bila zaprta dvakrat. Ko gre za večje količine, se v jaških ustvari zračni žep. Jaške odpiramo tako, da sprostimo pritisk.«. Ob tem nam je Alojz Felkar povedal, da bi bila potrebna rekonstrukcija, a gre za zahteven postopek, saj gre za betonsko konstrukcijo.
Poplavlja vsaj trikrat letno
Na Direkciji RS za ceste so nam dejali, da do poplavljanja podvoza, ki se v zadnjih letih zgodi tri- do štirikrat na leto,  najverjetneje prihaja zaradi hitrega polnjenja kanalizacijskega zbiralnika v času velikih nalivov: »Koncesionar v okviru del rednega vzdrževanja izvaja čiščenje rešetk in kanalov do glavnega kanalizacijskega zbiralnika. Čiščenje se izvaja vsaj dvakrat letno in po vsakem večjem nalivu ter nanosu materiala na vozišče podvoza.«.
Zaradi verjetnosti poplavljanja je na obeh straneh podvoza postavljena ustrezna prometna signalizacija, ki opozarja voznike na nevarnost z dopolnilno tablo »ob nalivu možnost poplavljanja«.