Tržnica Pobrežje, znana tudi kot tržnica Greenwich, je ena od petih stalnih lokacij izvajanja tržnične dejavnosti v mestu Maribor. Nekoč je bila nepogrešljiv del pobreške mestne četri oziroma tega dela mesta, v zadnjem času pa je vse bolj prazna, zanemarjena, zapuščena ter tarča vandalov. Le še peščica rednih obiskovalcev si želi, da bi tržnica dobila novo podobo in predvsem vsebino, ki bi privabila obiskovalce. Okoliš je namreč gosto poseljen, v bližini pa se nahaja tudi trgovina, zdravstveni dom, banka, pokopališče in lekarna, kar pomeni, da je lokacija kljub vsemu precej ugodna in frekventna, pa tudi s parkirnimi mesti in mestnim prevozom ni težav.

A kot priznavajo pri Snagi, je dejstvo, da so tržnice izven mestnega jedra slabše obiskane kot osrednja mariborska tržnica na Vodnikovem trgu, posledično je tudi ponudba slabša. Podobna velja za domala vse majhne tržnice v Mariboru, denimo tržnico Tabor. O problematiki pobreške tržnice so že večkrat razpravljali tudi na zborih Mestne četrti Pobrežje, pa tudi na Snagi si želijo, da bi se situacija izboljšala.

Za življenje tržnice so pomembne vsebine

Kot so krajani Pobrežja že večkrat izpostavili tudi na zborih, je največji problem tržnice zanemarjenost, območje oziroma okolica pa naj ne bi bilo očiščena niti enkrat v letu. Za pojasnila smo se obrnili na podjetje Snaga, kjer smo jih povprašali tudi o morebitni selitvi pobreške tržnice na drugo lokacijo. Navsezadnje se v bližnji prihodnosti na Pobrežju, čeprav na drugem koncu, načrtuje gradnja kar 400 novih stanovanj, kar pomeni tudi znatno povečanje števila prebivalstva.

“Zavedamo se, da stanje na tržnici ni optimalno, vendar redno skrbimo za njeno čistočo, kar je velikokrat svojevrsten izziv, saj se vandalizem redno pojavlja tudi na tej lokaciji, njegova žrtev pa so, kot običajno koši za odpadke in stojnice. Tudi s predstavniki mestne četrti smo v rednih stikih in po vzoru dobre prakse, ki se je izkazala na mali tržnici na Kidričevem trgu tudi sami načrtujejo določene aktivnosti. Kot koncesionar jih lahko v teh aktivnostih podpremo, ne moremo pa jih voditi povsem sami, saj za to nimamo sredstev. Mala tržnica je pokazala, kaj lahko brez večjih vložkov v infrastrukturo naredimo, če se lokalno prebivalstvo odloči, da želi revitalizirati neko območje. Za življenje tržnice so pomembne vsebine. Te nato privabijo tako kupce kot prodajalce,” so za naš portal pojasnili pri podjetju Snaga.

Ob tem verjamejo, da bodo s posnemanjem dobrih praks, ki so že nastale v našem mestu in z dejanskim vložkom aktivnega prebivalstva mestne četrti lahko naredili odločilni preboj tudi na tej lokaciji tržnic.