Hiša Stare trte je bila danes prostor, kjer so razkrili novo grafično podobo turistične znamke Zavoda za turizem Maribor – Pohorje. Skupaj z oglaševalsko agencijo aritmija, Slovensko turistično organizacijo in nekaterimi drugimi akterji, je zavod zadnje mesece namenil prenovi grafične podobe turistične znamke. Danes so razkrili, da bo destinacijo Maribor predstavljala rdeča barva, napis Maribor, v kateri je o podaljšan v lupo, ki predstavlja in spodbuja k odkrivanju in doživetju mesta in okolice. Postopna prenova celostne podobe bo tekla vzporedno s kreiranjem zgodb za turiste s strani prebivalcev mesta, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni, kot je aktulna ‘Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo.’

#odkrijdoživetja

Maribor kot destinacija je h kreiranju zgodb pozval tudi okoliške občine in regije, saj se zavedajo, da je že Maribor, kot destinacija, zelo majhna, kar pomeni, da je treba pod tem imenom kreirati večje zgodbe ter se pod njim povezovati ter delati na tem, da regija razvije svoj potencial. “Prenovljen logotip je grajen iz treh osnovnih enot; enostavne, a močne tipografije, simbola in okvirja. V zapisu “Maribor” je na minuskuli o dodan diagonalni podaljšek, ki predstavlja lupo, ki je simbol raziskovanja. Celoten napis obdaja okvir, ki je v obliki starega mestnega mostu, ki predstavlja povezovanje ter zrcali raznolikost, a povezanost destinacije,” je povedal kreativni direktor oglaševalske agencije aritmija Goran Radinović. Cilj nove podobe je z znamko goste izzvati, jih spodbuditi k raziskovanju in odkrivanju mesta. “Maribor je mesto prijaznih in dostopnih ter komunikativnih ljudi, da ga tako doživljajo tudi turisti, je pokazala raziskava,” je povedala direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje Doris Urbančič Windisch ter dodala, da so ljudje tisti, ki delajo mesto lepše.

Celostna podoba sledi tudi natančno zastavljenem načrtu, ki mu bo destinacija sledila. Je začetek nečesa novega, čez čas si želijo tudi, da bi sodelovali pri razvoju destinacije vsi, ki si želijo dobro za Maribor, Windischeva je povedala, da si želijo sodelovanja s kulturniki, gospodarstveniki in ostalimi. Celotna sprememba je sledila trenutnim svetovnim trendom v turizmu, kjer je razvidno, da si turisti želijo predvsem doživetij in to bo destinacija Maribor tudi ponujala. Pri tem so izpostavili, da ni nujno, da gre za nova doživetja, lahko le-ta že obstajajo, a se bodo sedaj predstavila v novi zgodbi, v novi podobi. Pomembno je tudi, da se Maribor zunaj meja predstavlja kot destinacija, kjer lahko turisti preživijo več svojega časa in se v mestu ne ustavijo zgolj za kak dan ali dva.

S privlačnimi fotografijami do večjega obiska

Znamke so dejansko največje premoženje na področju turizma, prenova destinacijske znamke Maribor pomeni zavedanje destinacije o velikem pomenu znamke pri povečanju prepoznavnosti, pozicioniranju in doseganju želene podobe destinacije med deležniki,” je izpostavila mag. Livija Kovač Kostantinovič iz Slovenske turistične organizacije ter pozvala vse, da pogledajo aktualno kampanjo na Instagramu, kjer poteka fotografski natečaj z motivi z območja Maribora in Termalne Panonske Slovenije, saj želijo s privlačnimi fotografijami spodbuditi domače in tuje turiste za obisk te regije.

V duhu prihajajočih lokalnih volitev je Urbančič Windischeva dejala, da si želi, da bi na novo izvoljeni župan ali županja bil pripravljen na povezovanje in sodelovanje. “Pričakujem, da bo znal prisluhniti, da bo vedel in si zastavil strategijo, ki bo izzivalna in hkrati možna, saj ljudje, ki imajo visoke ambicije, lahko dosežejo majhne cilje za začetek in mu ljudje sledijo. Hkrati pa, da se bo človek zavedal, da ni strokovnjak za vse,