V Mariboru so danes predstavili potek del za gradnjo podvoza pod železniško progo na Ljubljanski ulici. Dela bodo predvidoma potekala 16 mesecev, pričela pa so se v poletnih mesecih in bodo predvidoma zaključena do novembra 2019. Gre za odpravo sedanjega nivojskega prehoda Ljubljanske ulice čez regionalno železniško progo Maribor-Prevalje v bližini Magdalenskega parka in Univerzitetnega kliničnega centra Maribor, zaradi katerega so morali vozniki pogosto stati pred spuščenimi zapornicami.

Izgradnja podvoza na Ljubljanski ulici, na katero se je čakalo desetletja, je eden največjih infrastrukturnih projektov v Mariboru v zadnjih letih. “Gradnja lepo napreduje, to, da so dela v terminskem planu, je vidno. Čez 16 mesecev bo tukaj lepa, nova, komunalna zgodba. Veseli me, da ni prišlo do kakšni nepredvidljivih oziroma nerešljivih zapletov in upam, da bo tudi zima takšna, da bodo dela lahko čimbolje potekala. Tudi promet na železnici poteka v polnosti, prekinjen bo samo v nekaj dneh, ko se bo zgodba finiširala. Nastal bo podvoz za avtomobile, kolesa, ločeno za pešce, zasadilo se bo 115 novih dreves, uredile se bodo zelene površine, ploščad za druženje, dve krožišči, s čimer bo poskrbljeno tudi za boljši uvoz v UKC,” je ob tem povedal župan Andrej Fištravec.

Projekt, vreden skoraj 9 milijonov

V sklopu projekta bodo kot rečeno na novo uredili tamkajšnje železniško postajališče, vzpostavili krožišči na stiku z Ulico Moše Pijada in Masarykovo ulico ter z Jezdarsko ulico in uredili kolesarsko stezo, ki je ločena od vozišča. Na strehi podvoza bosta na obeh straneh železniške proge urejena dva manjša trga, prav tako bo po novem urejen neposreden dostop za pešce in kolesarje od kliničnega centra do nakupovalnega središča Europark.

“Gradnja poteka po terminskem planu. Postavljeni so provizoriji na železniški progi, v tej fazi se lahko prične izvedba plošče, ki se bo potem izpodrivala pod te provizorije in kaseneje se bo potem tudi še nadalje izvajal izkop za izvedbo stranskih sten in krožišč na levi in desni strani,” je povedal Bojan Tuš iz D

Projekt je vreden devet milijonov evrov, vodi pa ga ministrstvo za infrastrukturo, ki bo prispevalo 60 odstotkov denarja za investicijo, ostalo občina. Dela izvaja izbran konzorcij Pomgrad, SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana in GH Holding.